skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 28 mars

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag och är gråtmild igen.

Nu har jag läst ut Hungerspelen, (alla tre) och det är andra gången jag läser dom, och jag bli lika rörd nu som första gången. Jag älskar att läsa ut böcker, men tycker det är sorgligt när något tar slut. Och litegrann för man så gärna själv vill vara "hjältinnan" ibland.
Jag får ofta tankar om att jag vill göra något bra, nyttigt eller ja, något som gynnar någon annan när jag läst såna böcker. Att jag ska komma på något som kan hjälpa världen, om än bara med en liten detalj, så skulle jag vilja.

Men vad har jag för idéer att komma med, utöver mitt löjligt stora och barnsliga fascination vid böcker och filmer?

Äsh, jag är nöjd. Men samtidigt känns det som om en bit av en flyger iväg med varje läst bok. Så skulle jag nog beskriva det, men jag vet inte riktigt om ni förstår hur jag menar, haha.

Ledig idag, solen skiner. Ska ner på Mindful träff sen. Och sen ska jag träffa Cindy.

16 kg borta från min kropp nu. Imorgon är det vanligt mat som gäller. Jag ska få börja med knäckebröd :D Lycka!
Spännande.
Alltså måste jag göra en inköps lista nu på saker jag ska in handla.

Annars händer det grejer hela veckan. Och tiden rinner iväg fortare och fortare. Snart åker vi till england också. Har en del saker jag måste fixa till det också.
Jaha, nu ska jag nörda mig och kolla Big Brother, för att skingra mina tankar från en sci-fi värld, som tack och lov inte existerar... än....

Kommentarer

  • Frida H säger:

    Oh, heja ;D 16 kg, det är skitmycket!!! Bagatellisera aldrig din viktnedgång :P

    2012-03-28 | 12:23:02
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: