skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 5 mars

Kategori: Allmänt

God morgon.

Det har varit en rörig natt. Lite svårt att sova och komma till ro. Men är pigg som en lärka nu igen :) Dock var jag inte det när telefonen ringde klockan sju. "Dags för tabletter!" Skrek den.

Jag hoppas på att få ett sms idag, om att man mobil är klar att hämtas. För nu har den ändå varit klar sedan, minst i torsdags morse. Nu vill jag inte vänta längre. Har lite ärenden jag tänkte göra när jag ändå är på väla. Ska ju köpa joggingskor och så tänkte jag smita in på ikea. Behöver köpa nya sängben. Hela min sängram är sen och jag flyttar så ofta på sängen, så skruvarna är helt kaputt. Så jag ska satsa på bara ben. Och så behöver jag ha hem lite ljus.

Så jag hoppas verkligen på det smset idag. Måndag annars. Jag var trött igår så jag orkade inte promenera då, men jag måste gå in nya skor, om jag nu får tag i idag. Och solen skiner. Så ska försöka med det.

Jag har en bra vecka att se fram emot. Jag får börja äta purémat på torsdag :D Potatismos, köttbullar, fiskgratäng och lite sånt smått och gått. Det ska bli skönt att få något att "tugga" i lite. Något annat än soppa. Haha. Det är Desperate Housewives imorgon :) Sista säsongen dock, men det är alltid något.

Jag har suttit och spånat på ett gammal ps2, Resident Evil spel på tradera. Som dom flesta vet har jag en väldigt förkärlek till mitt älskade Resident Evil. Men det kostar ändå 300 kr, och jag är lite sugen på hela Prison Break boxen också. Som också ligger på runt 250 kr (och då har jag inte räknat in frakten) Så, ångest. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag borde spara mina pengar dessutom. Man blir inte rik på att vara sjukskriven och jag ska snart åka till England också, så jag borde verkligen spara mina pengar.

Nåja, det löser sig sa mannen som sket i vasken.
Nu ska jag ta mitt mellanmål och sen tänkte jag duscha. Håll nu tummarna för att jag får åka och hämta min telefon idag. Annars gråter jag nog blod ikväll!

Kommentarer

  • Frida H säger:

    Hur länge fick du vänta på din op? Och din bror och din mamma? Nyfiken och ja.. tjock?

    2012-03-06 | 13:00:58
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: