skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 21 juni

Kategori: Allmänt

Efter en hel dag i malmö är jag ganska slut i rutan.
 
Men jag menar inte att det inte varit trevligt, för det var det. Som alltid när jag umgås med T.
 
Jag förstår inte hur mitt schema alltid, nuförtiden, kan vara så fullt.
Jag som alltid hade tid förr. Vad hände?
Jag gick ner i vikt och fick ett liv. Haha. Jag har knappt hunnit spela tv-spel bara. Jag dreglar över det när jag kommer hem varje gång, men jag har jämt saker som ska göras, så innan jag vet ordet av är det dags att lägga sig.
Jag spelade lite i helgen, har bara lite problem att lära mig kontrollen. Har ju alltid varit en PS människa innan, så det blir lite nytt man måste lära sig.
 
Nog om det. Midsommar imorgon.
Vi blir en hel hög med människor hemma hos min mor imorgon. Trevligt. Dock blir min träning lidande denna vecka igen. Skulle tränat igår, men hade glömt att faster Tessa skulle komma på besök. Så tiden rann iväg igen, och nu hinner jag inte innan söndag. Får väl köra ett extra pass då. Haha. Nej men jag får lite ångest för jag inte hinner med allt jag vill göra. Just som jag sa, när jag alltid hade tiden förr.
 
Jag har ännu inte hunnit ikapp min film hög heller. Har hunnit se några filmer, men det kommer ständigt nya, så den bara byggs på. Läsa hinner jag göra på rasten på jobbet, men knappt annars. Jag vill ha fler timmar på dygnet!
Hur ska man hinna med familj om man knappt hinner med sig själv ibland? Nej, vi får se. Och så länge lånar jag alla andras barn :D
 
Det var inte mening att detta skulle bli ett negativt inlägg, men det blir lite gnäll om tiden, som man ändå inte kan påverka, lika lite som vädret.
 
Jaha, och nu insåg jag att jag inte hade mer att säga visst. Men om jag skulle sätta igång en film, samtidigt som jag läser några kapitel och försöker lära mig min nya xbox :)
 
Glad midsommar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: