skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 3 juni

Kategori: Allmänt

Sitter och myser i min kimono i soffan, men en lite cola vanilj :D
Kimonon som jag fick i julklapp, som jag inte riktigt passade då, men som är för stor nu.
Jag måste göra en rensning av min garderob snart.

Och en inköps runda till ullared är att vänta. Jag får snart stoppa mina bh:ar med strumpor, som på den gamla goda tiden :) Men det är kul nu, när man kommer i byxor man inte haft på sig sedan sommaren 2007.
Det är en häftig känsla faktiskt.

Jag mår bra. Ont i mina stackars nacke. Vaknade med huvudet på sne imorse.
Var hos Cindy och Alexander igår och kollade film och åt god glass. Små somnade i deras soffa och sen ut i kylan för att sen kolla lite True Blood när jag kom hem och total däcka på helt fel sätt i sängen.
Men det känns bra nu, har masserat och smort in mig nu, så jag kan röra huvudet igen.

Har inte blivit någon träning i helgen heller. Nej jag vet, man blir snabbt lat. Men på tisdag efter jobb ska jag absolut iväg och träna. Det är lättare för mig att köra dit efter jobb än innan. Och nu är det två veckor sedan, så jag måste, för annars blir jag en soff potatis igen.

Har precis kollat in Big Brother finalen. Efter några bit märken på handen, så fick jag äntligen igång programmet på datorn och det slutade just. (ja, jag har en tendens att bita i mina händer när jag blir irriterad)

Nästa helg är det student och grejer. Är bort bjuden då, tackar tackar. Sen är det bio, Snow White and the Huntsman. En naminam Chris Hemsworth :)

Jaha, en status uppdatering bara. Nu ska jag återgå till säsong 2 av True Blood. Och låtsas att jag också är en vampyr som kan flyga :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: