skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 17 juni

Kategori: Allmänt

Nu ska jag erkänna en äcklig sak. Jag har inte duschat ännu och jag kom hem från träningen för en och en halv timme sen... Huh.
Inte så att jag inte tänkt duscha, för det ska jag. Jag ska helkropps renovera idag :) Ligga i badet tills jag är alldeles skrynklig.
Men jag var så hungrig när jag kom hem efter att ha bränt en massa kalorier, så jag behövde fylla på bränslebanken. Så ska bara sitta här och vara äcklig en stund till.

Bara en parantes liksom :D

Ni vet det där inlägget som kom här om dagen, om mitt nya xbox och Resident evil? Det har inte skett än.. Jag har så fullt upp hela tiden att jag bara precis hunnit starta enheten men inte spelat än, så ikväll blir det invigning :D Ska bli roligt att spela lite nytt. Allt jag har kan jag ju redan.

Så det har hänt mkt i veckan. Jag har gjort av med en massa pengar, både på xboxet och till ullared trippen mor, lillasyster och jag hade i fredags. Men jag hittade en hel del och är nöjd med det jag fick med mig hem. Hör och häpna, ni kan tom. tappa hakan om ni vill. Jag köpte en klänning :O En lång klänning dessutom. Och konstigt nog känns det som om det var mitt bästa köp. Så jag har redan planerat vad jag ska ha på mig på Alexanders barndop. Köpte en jäkla massa underkläder, några nya bh:ar och lite linnen. Kändes märkligt att gå ner i storlek också efter så många år. Men ack vilken skön känsla. Att veta att även om det sitter lite trångt nu, så kommer det inte att göra det om några veckor.
Nej jag är nöjd.

Träffade Cindy, Victoria och Alexander i tors. Man får ta vara på att vi är jämn gamla kusiner och det är roligt att vi fått upp lite kontakt igen. Men självklart kommer ju ingen för att träffa Cindy längre, utan hennes kära son. "Fråga leka".

Jag har utvecklats på ett personligt plan också. Satt vak i veckan. Och var med om något jag aldrig varit med om förr. Så det finns utveckling även för mig. Även jag kan lära mig nya saker. Det är hemskt att säga på någon annans olycka, att jag är tacksam för upplevelsen. Jag kommer alltid att bära den med mig.
Tack min vän, och sov gott!

Imorgon har jag en ny playdate, imorgon ska jag träffa Asma igen :D Och resten av veckan består av jobb, jobb, jobb. Och ikväll blir det bad, helkropps renovering och xbox :D

Jag är Miss Happy face!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: