skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 10 juni

Kategori: Allmänt

Idag är det sju år sedan jag tog studenten.
Och det är då man inser att man blir äldre. Sju år sedan. Herre min get.

Jag tror det är första gången på en vecka som datorn är igång. Har haft fullt upp så jag har varken haft tid eller brytt mig om det. Så kan det gå :)

Alltså har det hänt en hel del i veckan. Jag har hunnit kolla igenom 4 säsonger True Blood, se det sista Desperate Housewives avsnittet någonsin (och faktiskt gråtit en skvätt över det), jobba, träna, studentfirande, leka med Cindy och Alexander och gå på bio. Det blev ju en del när jag tänker efter faktiskt.
Ja jag har ju faktiskt rensat ur garderoben en första gång också. Det blev en ikea papp-kass som åkte till myrorna. Jag hade till och med en klänning från när jag var tolv sparad.

Den där klänningen hade jag kvar. Från vår spanien resa när jag var tolv. Så det var ju bara nostalgi värde i den, för... Jo jag provade den, och den satt som korvskinn, men ändå. Jag skulle aldrig använt den igen, så jag fick släppa den ifrån mig. Jag har ju redan berätta om mina prylbögs tendenser, så ni förstår ju att det inte varit svårt att spara den.

Så detta ledde till att vi på fredag drar till ullared. Och jag längtar. Längtar! Hur kan man längta efter att göra av med en massa pengar egentligen? Men som sagt, behöver ha lite nya underkläder, kläder och lite annat smått och gott till mitt hem. Så det ska bli skoj. Och med det sagt, så har jag idag beställt mitt XBOX :D Och Resident Evil spel :D Jag, precis som många andra skulle jag tro, fick mina skattepengar i veckan. Haha. Känns som om jag redan gjort av med allt, men det har jag inte.

Så det har som sagt hunnit hända en massa i veckan. Kom iväg och tränade i tisdags och fredags (innan studentfirandet, det är bra gjort det). Det var riktigt skönt efter två veckor, och ångesten lättade. Två gånger i veckan måste jag försöka hålla igång.

Var på bio med mamma, lillebror, lillebrors flickvän och Mr T igår. Snow White and the Huntsman. En naminam Chris som sagt, en asgrym Charlize och en kick ass Kristen. Jag hade nog förväntat mig mer av filmen, men jag är väldigt nöjd med den och tyckte den var riktigt bra.

Ser sjukt mkt fram emot the Dark Knight Rises i juli också :D

Nej vet ni, jag fryser och tänkte köra ett bad för att återfå min värme.

Så till dess, bjuder jag på ännu en nostalgi bild.

På återseende!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: