skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 25 juni

Kategori: Allmänt

Nu är räkningarna fixade.
Jag ligger och fryser och är irriterad i sängen. Råkade ta bort hela mitt "musik bibliotek" på itunes här om dagen, och nu försöker jag lägga in det igen. Men nördig som jag är, så måste jag ha namn på allt. Inte lika nördigt kul kan jag säga.. Huh, att jag bara orkar.
 
 
Men jag får ju säga att det är mina tvångstankar.
Jag har ett visst mönster jag måste gå efter, annars kryper det i kroppen på mig. Ungefär som när jag städar, jag göra all i samma ordning alltid. För annars blir det fel för mig och jag låser mig..
Undra om jag är sjuk på någe vis?
 
Midsommar kom och gick. Firades med släkt och vänner hos mor min. Jag kelades mest med Alexander hela kvällen, så jag var lagom nöjd :) Har för övrigt spendera dagen med honom, Cindy och hennes bonus barn. Väla, och en sväng till ikea för min del. Har ju inga burkar att lägga min mat i. Alla jag har är upptagna redan. Och så blev det lite annat också. För man kan ju inte egentligen säga som jag gjorde: "Jag vet vad jag ska ha, så jag ska bara snabbt in och köpa det" Uhum.. Det blev lite mer än dom där "bara" burkarna jag skulle ha. Men det drabbade ingen fattig, eller?
 
Stort Grattis till Jenny och Jim som fick sin lilla Sam igår middags. Bebisar överallt minsann. Härligt. Det är bara jag som kommer leva som den galna katt tanten i min framtid :)
 
Fick ett tråkigt besked igår också. En vän till min bror har varit med i en olycka och klarade sig inte. Tänk er, att ett liv slutar, och ett annat börjar just. Undra vem som bestämmer att det ska vara så? Och säg inte att det är gud, för han tror jag inte på.
Nej det får en att tänka igenom en del. Eller också bara mig. För jag får för mig att tänka för mkt ibland.
 
Jaha, det är semester tider för många. Men vilket väder sen. Jag gillar inte värmen heller, men det får gärna bli lite varmare iallafall, för det är snart höst ute. Men å andra sidan, jag bara jobbar en massa. Jag har ju inte semester förrän om 8 veckor. Men vem räknar liksom?
 
Näha, bråkar lite mer med min dator, slasha sönder några zombies och bara chilla i sängen känns som en bra sak. Sen är det jobb hela veckan igen. Och träning, för det sköt jag på igen. Ajabaja flicka lilla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: