skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 8 juli

Kategori: Allmänt

Just nu händer det mkt i världen. Och det är en orättvis tid.
Under en månads tid, har 4 personer som jag känner/har känt gått bort.
Mina bröder har på 2 veckor, blivit av med 2 av deras vänner.
 
Det händer så mkt grejer just nu, att det är läskigt. Sommaren har inte börjar bra precis.
Jag kan bara beklaga till anhöriga och till mina bröder.
 
Det har varit en fullspäckad veckan, som vanligt. Och även denna vecka har träningen blivit lidande. Men jag har blivit förkyld också, men det verkar inte vilja bryta ut helt, så jag har inte vetat vilken fot jag ska stå på. Skit samma. Jag försöker iallafall få in träningen när jag kan. Det är mer än jag gjorde förr. Absolut mer.
Vågen stod på 88 kg jämt imorse. Så visste händer det grejer hela tiden. Inte bara negativa.
 
Igår var en hemsk dag. Jag började jobba kl 07.00 och jag satt inte ner en enda gång, förrän jag kom hem 15.00. Det ni, det gjorde ont. Jag missade 3 måltider och jag mådde så illa att jag trodde min mage skulle gå sönder. Det är inte okej. Verkligen inte okej.
Så när jag kommer hem, helt slut körd, och bara vill lägga mig ner och dö, så ser jag detta på mitt bord
 
Med vas och allt. Det gjorde min dag. Jag blev tom tårögd efter min katastrof morgon. Tack!
 

Sen bjöd Cindy och Alexander mig på kvällsmat, vilket också gjorde min dag, eftersom jag då inte ätit på ca 9 timmar. Det är märkligt, för så såg mitt liv ut förr, men nu blir jag som en 5 åring efter 4 timmar. Så gissa om jag var grinig innan dess.
Och så fick jag sniffa bebis hela kvällen, jag blev inte ner kissad denna gången, råkade bli det när jag skulle på middag hos Jessica i onsdags. Haha.
Vilket för övrigt också var en mkt trevlig kväll, och jag fick ett uppmuntrande sms på kvällen också. Tack "Anka".
 
Just nu sitter jag och försöker beställa hem fotona från Englands resan. Roligare att bläddra i ett album än i datorn. Ska jobba kväll idag, så jag hinner lämna av min bil hos min käre bror, som ska fixa det sista arbetet med den, eftersom han snällt nog servat den till mig.
 
Ja, det är ju bara 6 veckor kvar till semester, men vem räknar? Och jag har som vanligt massor att göra. Dop på söndag, måste fixa skor. Vilket också är en grej jag aldrig brytt mig om förut, men sen man går ner i vikt, måste man ändå se presentabel ut. Snart ett 1 års kalas som väntar också. Och träning!!! Bella måste ta tag i sin träning!
 
Jag bjuder på en bild av den andra killen i mitt liv (Troll är den första) Och jag gör det utan att ha frågat hans mamma först. Mohaha!! :D
 
 
Vi är buddies, til the end.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: