skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 23 juli

Kategori: Allmänt

I’ve come to the conclusion - yes, I know

That between black and white,
there is no room for two
The scale might be wide,
but there is no need to be blind
Between black and white,
there is no room for two

Tolkas in som det vill. 

Nåja, nog om mig.

Det är både på gott och ont med min iphone, jag sitter mindre vid datorn då, och jag kan blogga via telefonen men det är inte lika kul. Så ni får hålla tillgodo med att det blivit mindre.

Tiden går ju bara fortare och fortare. Och det har hunnit hända mkt på vägen. Barndop, super trevlig tjej-kväll med mina brudar på jobb, ett års kalas, träning och bara allmänt träffa människor.

 

Nu är det bara fyra veckor kvar till semester, men vem räknar? :) Jag trivs bra på jobbet (med vissa undantag) och det är skönt att ha något att komma tillbaka till. Det har varit rörigt där också. Blixten slog ner och slog ut hela systemet på jobb, så där har varit lite stress och jäkt hit och dit, men allt som allt, löste folk det väldigt bra. Var inte involverad i just det, så jag kan inte ta åt mig av hur duktiga dom var.

Cindy kommer kanske bli lite arg på mig, men jag bjuder på 3 bilder från dopet, för jag tycker dom är fina :)

 

Det var en trevlig eftermiddag och jag hade klänning på mig :) Dagen till ära.

Sen var det som sagt tjej-kväll med lillasyster, Petra och Tina. God mat, fint sällskap och massa snusk prat. Kan det bli bättre?

I lördags, som ni sett, var jag på ett års kalas. Och man blir tårögd när man ser alla dess små liv som växer upp och blir stora. Emil var klart sötast på ställe :)

 

Han hade på sig kläderna han fick av oss i dop present i nov förra året. Och visst blir man kär?!

Vikten står still just nu. Pendlar mellan 87.5 och ibland är det 88. Hmm. Visst hamnat i en platå, men det händer, inget att hänga upp sig på. Jag är ändå mindre än jag varit förut, och mindre nu än jag varit på flera år. Tränar så ofta jag kan, vilket nog bara hinner bli en gång denna veckan. Huuuh. Jobbar verkligen varje dag denna veckan. Ska in till hbg-festivalen med T och kolla in Dead by April på tors :D Sen är det jobb i helgen igen, och så rullar det vidare i 4 veckor till.

Nej vet ni, nog om mig, nu är det snart middag och idag bjuds det på pytt i panna tror jag :D

 

(jag bjuder på en bild från i lördags, en sminkad Bella och en ganska ointresserad Troll)

Kommentarer

  • Miickiiz säger:

    Vackra Bella!!! Fint kortet e på Emil! D får du gärna maila över till maj den va ju super fin!!! Pözz love ya

    2012-07-24 | 20:21:29
    Bloggadress: http://mammatillemil.devote.se

Kommentera inlägget här: