skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 5 januari

Kategori: Allmänt

Som dom flesta nog förstått (dom flesta har nog läst via facebook) så gick farfar bort i söndags kväll, den 1:a januari. Lugnt och stilla klockan 18.55.
Och det gör riktigt ont. Jag har inte gråtit så mkt egentligen, men det är precis som om det är förbjudna saker. Man lägger det i ett fack tills man känner att man orkar ta tag i det igen. Tills dess låser man in det. 
Hur beredd man än tror man är, och jag tror att jag är det jämt, för jag jobbar med det jag gör, så är man aldrig beredd.
Jag känner mig snuvad på tiden vi skulle haft tillsammans nu, precis som alla andra. Men jag kan bara önska "trevlig resa och sov gott farfar".

 

Tiden flyger förbi. Och jag känner mig återigen uråldrig. Allt hinner ikapp en eller också väntar det runt hörnet. Men nu ska jag har semester i 2 veckor, och jag ska försöka koppla av och tänka igenom saker. Ska ju ner till lund snart också. Och då får vi se hur det blir. Jag håller tummarna för mig själv :)

Hoppas alla haft en bra början på året och en trevlig nyårsafton iallafall. Jag har ju jobbat, som jag gnällt om tidigare, så nu, hoppas vi på en go lön i januari. Det ska fan veta att jag förmodligen behöver.

Jag har dragit ner allt julpynt nu, ska ner och hämta kartongerna imorgon. Somnade på soffan ikväll. så håll nu tummarna för att jag inte trillar igen :) Haha, det vore väl pricken över i:et.

 

Nej, jag ska kolla igenom mina bilder och sen ta kvällen som den kommer.

Farfars dödsannons i tidningen idag:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: