skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 26 januari

Kategori: Allmänt

Idag är jag Miss Happy-face! :)

Min bil gick igenom besiktningen. Vilket förmodligen ingen vettig människa trodde. Jag och min bror är lika förvånade båda två, men det är ju bara bra. Jag har grejer som vi vet måste fixas med bilen iallafall, men nu har vi ingen med blåslampa i nacken iallafall. Så det känns bra :)

Sen åt jag frukost hos bror och stannade där tills det var dags att jobba.
Och ni sitter jag här.

Jag fick idag veta att mina blodprover, faktiskt hade kommit fram och att det är klart för operation :) Den 22:a februari börjar mitt nya liv  Jag ska börja med medicinerna innan, för jag har lite kalk och vitaminbrist, så. Men övning ger färdighet brukar man säga :) Haha.

Så idag har varit en bra dag. Jag ska hämta ut allt imorgon och handla hem lite annat som behövs i mitt hem, men också börja planera för bantningen och så som kommer. Men jag känner att jag fixar detta, detta kommer bli så bra och jag har många vid min sida som hjälper mig :)

Jag har annars haft en mindre bra vecka på andra håll. Jag gav mig inte, vilket också resulterade i att jag hade fel ändå på jobb. Men det gav ingenting ändå, så det kändes som en enorm käftsmäll rätt i ansiktet. Jag känner att det inte är mkt man ber om jag är bra på mitt arbete och jag gör allt efter den kapacitet jag har, men ändå kändes det som om man inte gör rätt eller tillräckligt. Men jag minns, och jag kommer alltid att göra...


Nej nu ska jag fira med att slänga av mig kläderna, slänga mig i sängen och läsa lite i "En vampyrs bekännelse".
Imorgon är en ny dag, och jag kom just på att jag glömt att läsa dagens horoskop, undra om det stämmer in på min "bra-dag"-idag :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: