skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 31 januari

Kategori: Allmänt

Satans, jävla, skit, äckel och idioti stad!
Dom här jävla rondellerna dom envisas med att slänga ut överallt. Och sen alla jävla idioter som inte vet hur fan en blinkers, EN BLINKERS, fungerar!
Idag höll det på att gå åt helvete i den satans rondellen vid maxi. Och eftersom jag är perfekt, så var det inte mitt fel. Nej, men det var det inte. Jag låg i rätt fil, jag blinkar som jag ska (för jag inser faktiskt att det inte är ett tillval på min bil, utan att den finns där) men nog fan är där något stolpskott, som inte blinkar, som inte ligger i rätt fil och, som kronan på verket, inte tycks bry sig om en enda jävla bil i närheten. Han svänger rätt ut framför mig, där jag skulle sväng och blinkade mig ut rondellen och efter kommer annan idiot som jag höll på att klippa i sidan. Tro man blir förbannad?!?!?
Vad fan ska man göra om allt till rondeller??? Och varför, VARFÖR, lär dom inte folk hur man ska köra i dom om man nu tvungen ska kasta ut dom som om det vore en jävla krona i en önskebrunn?

Nej, ta mig fan. Jag ska bli statsminister och sätta stopp för alla jävla idiot idéer om jävla rondeller.

Jag sitter och fryser. Kan ni tänka om jag fryser nu, hur mkt kommer jag frysa sen, när jag inte är inbäddad i fett? ;) Haha, jag vet att min bror fryser nästan konstant. Men vad fan, det löser sig sa mannen som sket i vasken.

Till helgen ska jag börja banta, har jag bestämt. 6 kg är inte mkt men det ska bort och bättre att gå ner för mkt nu än att inte hinna göra det. Vilket skräckscenario.

Hela dagen är full späckad imorgon. Ner till laxen imorgon bitti, hem och tvätta och städa och imorgon kväll ska jag träffa Therese. Det ska bli spännande. Roligt att träffas igen. Och få tips och trix :)

Idag träffade jag "gullgos" också. Kramfaktorn är på topp, än om jag kunde kramat och sniffat på henne hela dagen. Vi har många timmars kramande att ta igen. Så snart får vi se till att ha en "Eriksson/Friman/Jönsson" kväll som hon sa :)

Nähä raringar.
Om jag skulle få upp värmen lite och bara glo på tv ikväll. Mkt mer orkar jag inte ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: