skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 9 januari

Kategori: Allmänt

Ny vecka, och jag har semester. Det har varit en mkt effektiv början på den måste jag säga.
Jag städade och plöjde undan all julpynt och slängde ner det i källaren igen, till nästa gång. Så nu trivs jag igen. Haha, och jag skadade mig inte! Woho. Kryss i taket.

Jag har beställt foton från min 25 års fest, och två nya bilder till min "Wall of Fame". Men det blev fel storlek, så jag får se hur jag ska göra när det kommer hit. För dom har ju inte svarat på mitt mejl. Nåja, det får jag helt enkelt leva med.

Jag har också hunnit med ett besök hos lillebror och ett hos Cindy (vilket påminner mig om att jag köpte mjölk så jag skulle dricka chai latte ikväll... humm) Och sen har jag kollat in den senaste Desperate Housewives boxen och.. Nu njuter jag mina vänner. Jag har spelat Super Nintendo. Varvade Zelda igår :D  Kan ju det tv-spelet utantill så det var egentligen inga svårigheter, men det var kul. Satt och kom ihåg hur Leffe (min morbror) försökte klara det för masssssa år sen nu. Det är ju gjort 91-92 så det är ju sådär lagom 20 år gammalt. Och nu, titta på utvecklingen nu. Jisses. Men jag är ett barn i en vuxen kvinnas kropp och kommer alltid vara. Dessutom har jag lätt för att hänga upp mig på saker. Haha.

Gjorde en tripp till stan idag, och blev sur när det snöade, men det slutade igen så.
I julas lämnade jag in ett på guld örhängen jag fick av min mormor när jag var liten. Dom var trasiga och jag är ingen människa som samlar på örhängen, så jag sålde dom till en butik. Jag tog en titt in idag och hittade "min skyddsängel". Köpte en ängel i lagom storlek och en kedja som jag har nu. Det kändes inte riktigt rätt först, men när jag kom hem kände jag hur det passade mig. Och jag tror mormor skulle vara nöjd med mig. Och det symboliserar ändå henne. Det gör ont när man saknar folk för mkt.

Använde mina presentkort och köpte lite böcker till mig också. Får ju fördriva semestern med något ju :)
Har ändå litegrann planerat, imorgon blir det att ta det lugnt igen ;) Ringa lite samtal och reda ut begreppet "nära anhörig". Onsdag ska jag fika med Jenny och på torsdag med Asma :D

Sen har vi nästa vecka också, och tiden kommer gå fort, så vi får se.

Nu kan jag snart inte sitta länge, mina höfter spela bingo så mkt som dom hoppar.
Det är ingen vidare skön känsla vill jag medge..

God kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: