skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 13 januari

Kategori: Allmänt

Jag har halsbränna, eller sånt att det "suger" i halsen.
Mkt stress och lika mkt att göra.

Det har varit full rulle hela veckan. Turer in och ut till helsingborg, och köra fram och tillbaka till alla min egna ärenden. Så jag kan inte annat än förstå att jag faktiskt är trött. Det har ju inte alls blivit "den sovande" semester jag hade bestämt mig för :)

Håller på att tvätta, och sen tänkte jag ta det lugnt idag. Har träffas massa folk hela veckan och det är underbart, men idag vill jag bara ta det lugnt. Efter att ha sett Once upon a time.. på tv igår, blev jag sugen att titta på Snövit :) Så jag ska tvätta färdigt och sen kolla in lite Disney film tänkte jag :)

Jag har hunnit fika två gånger redan. Ena dagen med Jenny och igår med Asma. Och det är härligt att träffa folk, än om jag är hemmakär och gillar att dra omkring hemma. Men då får man bolla lite idéer och annat med folk som ser annorlunda saker. Haha, ja ni fattar nog.

Beställde blommor till farfars begravning igår. Nästa vecka alltså. Och jag har fortfrande inte fått veta hur det ser ut med "nära anhörig"-statuset. Borde kanske ringa själv och kolla vad som händer också. Men man kan inte låta bli att bli lite besviken på att jag inte hört av någon.

Tss. Ja. Jag har kanske en "guide" och ett fint sällskap med mig ner till Lund på tors nästa vecka. Jenny erbjöd sig att åka med om hon kunde. För jag inte kan bestämma mig för om jag skulle köra eller ta tåg ner. Nej nu babblar jag.

Jag borde äta något, eller göra något.
Ikväll blir det iallafall stuvade mackaroner!!! Det har jag varit sugen på sen i förrgår. Så idag gäller det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: