skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 7 februari

Kategori: Allmänt

Dag två, och jag är med all säkerhet snart i helvetet.

Jag är så arg att jag på riktigt sitter och gråter just nu. Mord, skulle vara en lätt sak att förlåta just nu.
Jag är skit hungrig, jag mår illa, jag har ingen som helst "kontakt" med världen pga ett jävla skit sim kort.

Jag fick ett sms här om dagen att jag behövde ett nytt kort, som skulle komma med posten. Det gjorde det idag också. Jag ska göra lite grejer innan jag kan sätta i det. Sagt och gjort. Men då ska ni få höra det fina i kråksången, NU HAR JAG INGEN FUNGERADE TELEFON! Och jag vet inte ens vad det är som är fel. För enligt tele2 så ska abonnemanget ha "klarat övergången". In my ass att det har gjort. Jag kan inte ringa någon, jag kan inte sms någon, och nu har jag försökt i 2 timmar att få hjälp via deras jävla skit chat på deras hemsida. Men allt den sagt i två timmar är: "Vi har inga lediga chat rum för tillfället, men stanna kvar så får du hjälp om några minuter". Fan vad dom måste ha långa minutrar. Och så står de också där, bara för att håna mig när jag sitter och skriker, gapar och gråter för mig själv: "Du kan också ringa vår kundservice".
HUR FAN DÅ!?!?! JAG KAN INTE ANVÄNDA MIN TELEFON!!!!!

Och dom ska vara våga säga att jag måste köpa en ny telefon för kortet, för då tänker jag fan kräva dom på det. Jag tänker inte lägga flera tusen på en jävla telefon jag inte vill ha, bara för att få ha ett fungerande sim kort.

oiwenfioawnefipoawhfnioawfpoiavioaiof! Och fan och hans moster. Jag blir nog vräkt imorgon också, tredje dagen sådär ni vet. Och för att jag suttit och skrikit i 2 timmar nu, och nu bara bölar jag.

Jag är så sjukt hungrig.

Nej jag får köra ner till min mamma, för jag kan fan inte vara utan telefon. Och jag varnar er, kom inte i vägen, för risken är ganska stor att jag kör över någon i frustration och hunger....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: