skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 21 februari

Kategori: Allmänt

Okej Bella. Andas... Puh..

Nu känner jag mig nervös. Det känns som om jag har en burk med fjärilar i magen som slåss om utrymmet.
Och dom byter gärna håll mitt i allt och snurar på andra hållet också. Vilket resulterar i att jag mår lite illa.
jag undrar över hur jag kommer sova i natt? Jag hoppas min mobil inte dummar sig mer en den redan gör, så klockan ringer vid 5.oo imorgon. För det skulle vara förödande om det hände.

Men det känns bra. Jag känner att jag har många som stödjer mig i detta nu. Många som önskat mig lycka till och ringt mig ikväll. Imorgon blir det tidig morgon som sagt. Upp klockan 5.oo för att ta tabletterna och duscha med descutan igen.
Har gjort i det ikväll också, och nu svider det i ansiktet. Men vill man vara fin får man lida pin som dom säger.

Nej, jag är som sagt uppskruvad, och vet inte riktigt vad jag skriver, så jag ska försöka läsa och slappna av lite..

Men... lycka till mig. Vi ses på andra sidan vågen ;)

Kommentarer

  • Mickis säger:

    Aaaaa tänker på dig hela tiden. Lycka till i morgon. Finns mä fig i tanken hela dan. Love ya sizz

    2012-02-21 | 23:08:56
    Bloggadress: http://Mammatillemil.devote.se
  • Ann-Charlotte Olsson säger:

    Hej vännen!!



    Ska tänka på dig heeeeela dagen imorgon. Lycka till än en gång!!



    Massor av kramar :) :)

    2012-02-22 | 00:15:43

Kommentera inlägget här: