skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 5 februari

Kategori: Allmänt

En effektiv vecka. Men en minst sagt lat helg. Haha.
Men allt har rullat på, och jag behövde en "lata-mig-spela-tvspel-titta-på-film"- helg.

Imorgon börjar allvaret. Från och med imorgon är det pulvetdiet som gäller i 2 veckor. Gissa om folk kommer unvika mig? :D Miss Happy-Face kommer nog inte närvara. Haha.
Men jag ska också jobba en massa nu innan, så jag kanske inte hinner tänka så mkt på det.

Så ikväll, tänkte jag avnjuta pyttipanna med stekt ägg, eftersom det inte blir på ett tag sen.
Men det känns bra, jag sköt på det över helgen iallafall, skulle börjat nu men.. Ja, så blev det ju inte.

Vet inte om jag håller på att bli förkyld heller, nyser hela tiden och näsan rinner. Men vad kan man annars vänta sig i denna istid :)

Nej vet ni, jag satt och kollade runt på tv-spel här nu. Och det kommer ett Resident Evil 6, på min födelsedag i år :(
Men så tänkte jag, man ska ju sätta upp mål för sig, nu när man gör en så stor förändring i livet. Jag måste ha en pepp-lista. Som det ser ut, har jag 3 mål än så länge.
  • Jag ska börja simma, ta tag i det ordentligt.
  • Och eftersom jag är efter min tid, borde jag införskaffa ett ps3 eller xbox. Så det får bli ett mål, men det är läääängre fram.
  • Och så ska jag klippa av mitt hår och klippa undercut istället.

Man måste ju ha mål, jag har en liten lista men har inte kommit på "hur" den ska vara än. Man får börja med något iallafall. Så om ni har några fler förslag, som är bra för en och en extra knuff, så säg gärna till :)

Så nu har jag hunnit med en massa att göra här hemma, när jag egentligen skulle skrivit, så nu har jag helt tappat tråden.

Nåja, jag ber om ursäkt i förväg iallafall, bitterfittan kommer vara mer aggresiv än någonsin dom kommande veckorna... :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: