skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 26 februari

Kategori: Allmänt

God middag alla nära, kära, vänner, grannar och bekanta.

Jag är hemma, det har jag varit sedan i torsdags och jag mår bra. För att säga som släkten sa, jag mår oförskämt bra. Vissa tyckte att jag var väldigt pigg och på väldigt gott humör.
Men jag mår ju bra, så varför vara på dåligt humör? :)

Det har varit en intensiv vecka. Men operation och allt gick bra. Jag vaknade upp och var illamående och hade ganska ont, men det hade gått över till torsdagen. Jag hade väldigt trevligt säng grannar och man blev väldigt väl omhändertagen på avdelningen. Det enda som gjorde mig ledsen, och det har inte med dom att göra, det var att mina piercingar i brösten växt igen under dom timmar jag hade dom ur :(
Men å andra sidan så är det kanske inte så snyggt med piercingar när brösten hänger i knävecken. Jag får helt enkelt skriva upp det på min "belöningslista". När jag fixat tuttarna, ska jag pierca dom igen.
Kalla mig naiv och töntig, men sån är jag.

Jag har haft lite problem med gaser i magen. Jaha, nej men förlåt om du inte ville veta det, jag trodde bara att vi lärt oss så pass att läser man här, så får man vänta sig det mest oväntade :)
Det känns märkligt för en människa som aldrig haft problem med varken att rapa eller fisa förr, knappt kan göra det nu. Sådär ja, där kom den bomben också :)

Jag har inte hunnit göra särskilt mkt egentligen. Allt beror på "äta/dricka/sova"-klockan som ringer hela tiden. Jag är redan trött på allt som har med soppor att göra, och om jag behöver äta potatis- purjolökssoppa eller tomatsoppa igen, så kommer vi att märka om man kräka med denna nya mage. Tacka vet jag smoothies :D

Jag fick lämna in min mobil på siba igår. Navigationsknappen, neråt och en annan knapp bara slutade fungera i måndags. Så nu har jag något skämt till lånetelefon dom kommande 2 veckorna. Och jag blir galen om dom skulle påstå att jag gjort något med telefonen. Jag har inte magiska fingar, så alltså kan jag inte få bara 2 knappar att sluta fungera. Nåja. Vi hoppas på det bästa så får vi se när jag får tillbaka telefonen.

Ja, så så är läget alltså. Jag försöker hitta grejer att lägga till på min belöningslista mellan alla mina måltider. Har inte ens hunnit läsa någon. Jisses. Men det är skönt att tiden går framåt.
Så nu är det alltså dags för middag. Och sen ska jag hämta tvätten och gå ut en runda i det fina vädret :)


Kommentarer

  • Frida H säger:

    VAD BRA ATT ALLT GÅTT BRA!!!!! Fy fan vad snygg du kommer att bli (är?!) Meow! Avis deluxe. Jag har ca. 15-20 kg kvar, mög!



    Vi älskar dina fisar lika mkt som dig ;) Bara så du vet.



    Lite saker till din belöningslista, ej i kronologisk ordning:

    fixa naglar (ej förlängning bara fixa),

    klippa dig,

    sexiga underkläder,

    nya kläder,

    en riktigt dyr grej (inredning, till bilen?!)

    en datorpryl,

    tatuering (jag hade lätt tatuerat in siffran man hade innan man op. för att aldrig glömma vad man gått igenom och få en chans att förklara ens resa och faktiskt vara stolt för vad man gjort).



    Puss

    2012-02-26 | 21:28:46
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: