skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 19 februari

Kategori: Allmänt

Okej, det kan både ses som något bra, men också som en dålig last.
Men jag har just insett att jag fäster mig vid saker och ting alldeles för lätt. Jag menar död ting eller grejer som bara finns omkring mig, fäster jag mig vid, alldeles för fort.

Jag har alltså då, köpt en ny bil. Och nu undrar ni säker hur rik jag är som kan ha köpt en ny bil igen. Men det var mer av ett byte egentligen. Min storebror fick sälja sin pärla och fick en bil och pengar emellan, men han behövde ingen ny bil. Och jag kände för en mindre så vi byte. Min saab mot en liten Lupo. En perfekt bil för mig, för jag behöver inte större egentligen, men jag kommer sakna min saab iallafall. Men den ska inte så långt, bara till min lillebror. Haha, "bil-incest" :S Läskigt. Haha.

Nej men så nu har jag en mindre bil. Mer lagom till mig, speciellt om jag nu också ska bli mindre :)
Har håller min vikt, ett halvt kilo kvar att gå ner. Var det i morse iallafall, så det ska nog lösa sig.
Alla har frågat mig om jag är nervös nu, men jag har egentligen inte känt efter så mkt. Men det kommer nog snart. Bara mån-tis kvar nu ju. Sen smäller det :D Hoho!

Min älskade mamma fyller år idag :D Grattis mutter!
Vi var hela familjen samlade i hennes lägenhet idag. Och jag älskar min dysfunktionella familj, som jag brukar säga. Vi är en brokig skara, en aning högljudda och en aning vulgära. Men det är underbart. Jag hade aldrig haft så kul utan dom. Och jag älskar att kunna säga att jag har syskon, och att dom är mina bästa vänner.

Jag har ett fullt schema de sista dagarna. Imorgon åker jag en runda till Lund. Spattsera runt och njuta, hoppas det inte snöar bara. Sen jobbar jag min sista morgon på 4 veckor på tisdag. Då jag också ska åka och handla hem allt jag behöver ha hemma till efter allt. Storebror ska köra mig på onsdag och sen tar vi det därifrån. Älskade kusin Cindy erbjöd sig att hämta mig på torsdagen, och det är skönt att veta att man har så mkt folk runtomkring sig som bryr sig om en. Jag tackar ödmjukast.

Nej, nu ska jag lägga mig sidan om min gråa springare och njuta av kvällen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: