skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 15 februari

Kategori: Allmänt

Snor, snor, snor och åter snor.

Det ligger snorpapper och äckel överallt här. Nej det gör det inte, men det snoras en hel del.
Inte riktigt vad jag ville nu känner jag. Jag har lyckats klara mig för kräksjuka, men drar på mig en förkylning istället. Nåja min vanligt tur. Vi får helt enkelt hålla tummarna för att det går över snart. Ska ringa lund imorgon och bekräfta min operationstid nästa vecka och berätta hur mkt jag gått ner. Jag har iallafall gått ner 5 kg, så jag hoppas på att fixa de sista till tisdag nästa vecka. Annars kommer jag gråta blod, det ska ni veta.

Jaha, så förkyld, fryser och jag är torr som fnöske över hela kroppen. Så jag får ligga i badet tills jag ser ut som ett russin sen (vilket inte är särskilt svårt för mig, då jag mer eller mindre kunde bott i ett badkar) och sen smörja in mig från topp till tå.

Jag sitter och kisar, heter det så? Stavas det ens så? Nåja, kisar iallafall för man tror man ska nysa hela tiden och man tål inget som helst ljus. Jag ser drogad ut. Illa, idag känner jag mig ganska borta. Sovit dåligt och förkyld då ju. Tur att dagarna går så fort. Och att jag har något att göra på mitt jobb. Full rulle idag. Men jag gillar att ha något att göra, för då har man rätt att njuta av ledigheten när det är dags.

Okej, jag måste också ta av hatten för Michaela Lindell på tele 2. Än om jag tycker det är lite läskigt att man lyckats hitta min blogg och vad jag skrivit, så ska det erkännas att den ursäkten hade jag inte väntat mig. (Ni kan se hennes kommentar i mitt förra inlägg)
Men jag uppskattar att du tog dig tid och skriva till mig och bad om ursäkt. Jag har aldrig haft problem med tele2 förut, därför tyckte jag det var tråkigt att det skulle komma nu. Men idag har jag en fungerande telefon, så jag ska inte klaga. Men iallafall, tack för ursäkten och besväret jag också ställt till.

Nej nu kan jag inte titta på skärmen mer för det känns som sandpapper innanför ögonlocken. Jag ska trycka i mig 2 panodil och sen lägga mig i badet tror jag.
Håll nu tummarna för mig att jag blir frisk i tid!!

(okej här kommer Michaelas kommentar)

Hej Bellate,

Det är väldigt tråkigt att läsa att du fick problem med din telefon vid simkortsbytet. Vanligtvis aktiveras simkorten utan problem när man följer instruktionerna i brevet så vi får verkligen beklaga de besvär detta orsakat dig. Anledningen till att vi skickat ut nytt kort till dig och flera kunder är för att du ska få full funktionalitet på abonnemanget hos oss. Vi hoppas att detta framöver kompenserar för de problem bytet innebar för dig.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2

Kommentarer

  • Frida H säger:

    Coolt. Jag gillar verkligen den nya servicen. Som just Facebook-koll och också att de med jämna mellanrum söker på sitt eget varumärke och hör och läser vad som skrivs om dem. Det bidrar till bättre kommunikation och utveckling. BRA!

    2012-02-15 | 19:23:19
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: