skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 27 december

Kategori:

I natt drömde jag att jag mötte djävulen.
"Han" är en "good looking", köns lös man. Hur vet jag det undrar ni?
Jo för jag frågade honom.

Vet inte riktigt vad han ville säga mig, men han var där.

Vet inte om det är ett bra eller dåligt omen?
Vem möter djävulen liksom? Och sen inte kommer ihåg vad han vill en. Svårt att säga.

Jag har ont i muskler och delar av min kropp som jag inte ens visste att jag hade.
Nya övningar med Måns idag. Och han vill att jag ska pressa mig själv lite mer också. Vilket jag gjorde idag. Och nu kommer jag vara lam i några dagar känner jag.
Att jag dessutom är så trött att jag kan somna här och nu, i skrivande stund, kanske också gör sitt.

Jösses och jag ska orka tvätta ikväll.

Tur att jag är kär i min nya Takida skiva, så det kan trösta mig.
För det gör ont..... Överallt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: