skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 25 december

Kategori: Allmänt

Jag hade en toppen dag igen :D
Mer nöjd kan jag inte vara. God mat, fint sällskap, massa julklappar (för att vara exakt 32 st), nöjet att umgås med min dysfunktionella familj och bara vara.
 
Och som den nörd jag är, måste jag visa er vad jag fått, och några väl tagna familje bilder också. För på julen har man aldrig tråkigt med familjen :D
 
                      
 
Kommer ni ihåg vår julbild från förra året?
 
   Det här är årets motsvarighet  
 
Och så till mina julklappar :D
 
  • Badsalt (mamma)
  • Övergiven (bok) (lillasyster)
  • Takida (Best of) (Mamma)
  • Julkort från England
  • Skyrim (tv-spel till xbox) (lillebror och Mollan)
  • Presentkort 250 kr discshop (mamma och pappa)
  • Presentkort 700 kr till väla. (mamma och pappa)
 
 
  • Crazy, stupid, love. (lillebror och Mollan)
  • Horrible Bosses (lillebror och Mollan)
  • Johnny English reborn (lillebror och Mollan)
  • Block ljus (storebror)
  • Ironman 1-2 (morbror)
  • Ljus (kärleksört) (mamma)
  • Ljus (morbror)
  • Body butter (vanilj) (Ted)
  • Paradis :D (Petra)
 
  • Chai te (Jenny)
  • En te mugg (med en ytterst personlig (för mig) text av Jenny)
  • Parfym DKNY (lillebror och Mollan)
  • Parfym Beckham (storebror)
  • Body butter (Strawberries and milkshake) (lillasyster)
  • Betty Boop parfym (från England :D)
  • Diskhanddukar (pappa)
  • Ljuslyktor (som lyser GOD JUL, när man har ljus i) (Petra)
  • Mössa (också från england!)
 
  • Elvisp (storebror)
  • Qube familjeduellen (mamma?)
  • Prison break (hela boxen + sista filmen) (mamma och pappa)
  • Ett hjärta som är en ljushållare att hänga i fönstret (lillasyster)
  • Xlash (att förlänga ögonfransarna med) (lillasyster)
  • Ljushållare med änglar (mamma)
 
 
  • Ett pyjamas set :D (från min extra familj)
 
Allt som allt 32 st alltså, och då glömmer jag ändå räkna in dom jag fick på lillejul.
2 pack diskhanddukar med tre i varje, en ljuslykta och en låda med sånna där omöjligt "ta-isär-bygg-ihop-igen" träsaker :D Alla satt med dom, men ingen kom på hur den skulle byggas ihop igen.
Sinnes sjukt! Haha, men det visar på engagemang :D
 
Nej julen har varit fantastisk, jag är super nöjd.
Och nu är det mindre än en vecka kvar av detta året också, så sen får vi se vad världen bjuder på :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: