skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 23 december

Kategori:

Dan före doppare-dan säger man väl idag?
Julafton imorgon alltså.
Läskigt.
Hela månaden har sprungit förbi mig, och förmodligen alla andra också.
Hade totalt glömt bort att skicka julkort till England också, och så fick vi veta att där julklappar från dom hos min bror. Dåligt samvete. Men vi ska ringa dom imorgon bestämde vi.

Denna månaden började ju precis, så därför hänger man inte heller med. 9 dagar kvar av detta året. Och för en gångs skull, känns det som detta året har varit bra. Kanske inte rakt av "mitt år", men ändå varit ett mkt bra år.

I eftermiddag firas lille-jul med släkten. Och jag ska också försöka få ner alla julklapparna till mamma i bilen. Det blåser ju som storm ute. Så det gäller att hålla i påsarna. :) haha.

Nej, jag borde lägga mig i badet och körs en helkropps renovering. Och sen bara njuta av söndagen och julafton imorgon.

God jul alla!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    önskar också dig en god jul. Kramiz.

    2012-12-24 | 00:10:34

Kommentera inlägget här: