skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 5 december

Kategori: Allmänt

Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan!
Helvete helvete helvete helvete helvete!
Fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck!
 

Det där satans horoskopet ljög för mig imorse. "Du kommer få en bra dag, jadi jadi ja!"
Jag har visserligen haft en bra dag, men ändå. Jag är 26 år gammal, har haft körkort i 4 år, det har alltså tagit mig 4 år att få min första parkerings bot. Och allt för ett jävla misstag. Den satans lappen hade trillat ner på golvet, när jag fick snön i ögonen och inte kollade en extra gång. Och gissa vilka det är då?!?!? Dom omskriva jävla idioterna på q-park.
Eller som jag numera kommer kalla dom: Ebenezer scrooge.
Snåla otrevliga jävlar. Dom tar från dom fattiga för dom inte har något bättre för sig.
Det som retar mig mest, är att det är ett ärligt misstag men jag förmodligen kommer få betala böterna (vilket jag, som den duktiga medborgare jag är, faktiskt precis gjort också) och ändå inte kommer kunna överklaga det. Har skickat ett mejl till dom, men har ju tidigare fått höra att du mer eller mindre måste vara död för att slippa betala. Så där rök 400 kr till ingenting. Och jag som hade lagt både lapp och pengar på maskin jävlen.
 
Jävla skit.
Fan ta ängelholmshem också tycker jag. Att jag måste betala avgift för att besöka min egen mor. Det är fan i mig det snålaste jag varit med om. Inte fan är där någon som åker förbi för att kolla så bilen inte är stulen, ser till så där verkligen är platser till alla besökande heller, men nog fan kan dom anlita q-park att sköta deras böter.
 
ÄCKLIGT!!!!!!!
 

Äsh, jag får väl lära mig av misstaget också, så klart, men det retar en. Det är fan snart jul, kan man inte vara lite medgörlig då?! Nejdå, inte Ebenezer säkert....
 
Annars har jag haft en bra dag. Hunnit ta igen en del av alla mina filmer, inte bara idag då. Varit hos min mor, pratat minnen om barndomen med min bror och Lisette. Och sen kom Cindy och mitt "låne-barn" och vi kollade på Hocus Pocus med mamma :)
Och sen brakade helvetet loss när jag kom till bilen.
Har iallafal lyckats köpa lite julklappar idag också. Så nu tror jag snart jag har en ände på det.
Dom sista får jag kanske lösa till nästa löning.
 
Läkaren i måndags iallafall, det blir en "titt-håls" operation. Han hoppade kunna bryta ner min "kula" så pass att han kan få ut den på det hållet. Annars krävs det en större och mer kompliserad operation, och kan jag slippa det, så är jag ganska nöjd. Så, han skulle skicka hem papper om det, så får vi se när det blir av.
 
Nej jag är irriterad ikväll. (om ni skulle missat det) 
Har en räkning som inte blivit dragen heller, så det måste jag ringa och kolla upp imorgon. Jösses.
 
TRÖTTA MIG!!!!
 

Kommentarer

  • Miickiiz säger:

    Tråkigt o höra!! Har glömt o berätta om jobbet! D va på Q-park hihi så skratta lite när jag läste. Vi hörs puss o kram sizz

    2012-12-06 | 08:02:42
    Bloggadress: http://mammatillemil.devote.se

Kommentera inlägget här: