skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 5 augusti

Kategori: Allmänt

Ha, det krävdes att man skulle prata om kärlek och lägga upp en bild på min "blivande" man för att få 60 sidvisningar på en dag. Fuck me, I'm famous :D
 
Jag behövde idag. Idag har jag absolut inte gjort någonting vettigt. Jag har kollat Big bang theory precis hela dagen. Men jag räknades just alla filmer jag har i lådan som jag ska se. Där ligger 28 st nu, och där är fler på väg. Vad tror ni jag ska göra på semestern? :)
Nej men det händer så mkt, och jag är sällan hemma, så det är mkt jag inte hunnit med här hemma faktiskt. Har en hel hög med böcker på lut också. Jisses. Var mitt liv såhär när jag var smal förr?
Men då var man ju yngre också, inget att passa mer än skolan, typ.
Nej så min ovettiga dag kändes väldigt vettig.
Har ju faktiskt också hunnit gå igenom min film lista och ska skriva in alla mina nya filmer nu, för den jag hade, det var nog fasen en lite från 1900-frös ihjäl.
 
Lite ångest, har inte tränat nu igen på 2 veckor. Men det har varit mkt där emellan, så jag har knappast suttit still. Träffade Jenny, Jim och Sam i onsdags. Blev bjuden på mat och fick en kasse med kläder med mig hem. Tackar tackar! Sen har det ju varit ljusfesten. Och där träffade man lite folk. Min bror kom hem igår, men jag har inte hunnit prata med varken honom eller far min, så får ta och göra det med. Jag har placerat om mina foton. Fått lite mer ordning på dom. Lekt med Cindy och Alexander. Och jobbat så klart,
Nu är det ju inte mkt kvar innan det är semester. 1 &½ vecka kvar.
 
Har som sagt inget speciellt planerat till semestern heller. Ska lämna bilen på service, besiktiga den, och klämma in träningen. Sen blir det slappa för resten av slanten. Som sagt, har ju en del att kolla in här hemma. Man kanske ska göra så att jag verkligen stänger ner allt i en vecka. Mobilen och allt, och bara slöar här hemma. Undra just om jag skulle klarat det själv? Ha, så klart jag hade.
 
Nej barn, om jag skulle krypa ur dom här shortsen och linnet jag gått runt i hela dagen och glida ner under täcket istället.
Men först måste jag kolla in min film lista :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: