skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 29 augusti

Kategori: Allmänt

Åh, det bubblar i hela kroppen.

Jag är rastlös så jag snart drar ner mina tapeter och ändå inte.

Jag har haft en hemma dag idag, spelat lite tv-spel och, ja det tog mig bara ett halv år att se filmerna, men nu har jag kolla alla Fast and furious filmerna. Och jag vet inte varför jag väntade så länge, för dom är ju riktigt bra, som alla redan har påpekat för mig.

Och nu har jag satt igång Trolltyg i tomteskogen, för jag vet inte vad jag vill göra. Känns som om någon slängt in en dos kolsyra i kroppen, för det känns som om allt bubblar. Jag vill göra allt och inget på en gång.

Var i halmstad med T i lördags. Badade på sannarpsbadet. Och nu vill jag bara fortsätta simma. Jäkla skit ställe ängelholm är som aldrig blir klara med hur det ska bli här. Och att det vi nu hade, har totalt kapitulerat i kaos.

Och i söndags hade jag en inne dag igen, i måndags...? Vad gjorde jag då? Jo jag handlade med min mor ju. Och gick på stan med lillasyster. Igår lämnade jag min bil igen, (reservdelen dom saknade kom igår), sen promenerade jag bort och lekte med Cindy och Alexander. Vi pratade strunt och sen gick vi en runda på stan och fikade. Och då kom lillebror och lillasyster. Lillebror följde med mig och hämtade mitt "framsäte". Så nu är bilen i fullt trim. Inga lampor som lyser, och det blev ändå lite billigare än väntat. Sen åkte vi och köpte pizza hos Sami och Martin, som jag hade praktik hos när jag var 14 år gammal. Och dom minns mig än, och tycker fortfarande att jag är den bästa praktikanten dom haft. 11 år, och dom berömmer mig än. Sånt uppskattas. Jag rodnade nog lika mkt som en tomat är röd när jag gick därifrån. 

Tack Sami!!!

Sen körde vi hem och spelade tv-spel, eller lillebror spelade, jag satt och skratta. Sen spelade vi lite kort och bara mös. Inte så ofta jag umgås med lillebror, så jag tyckte det var roligt när han sa att han ville följa med mig hem.

Imorgon tänkte jag åka en liten sväng till väla och ikea. Lämna in lite gamla tv-spel och handla ljus. Och sen blir det att träffa Mickis och Emil :D Barn lekar som väntar :D

Fredag åker jag nog en sväng till Helsingör med mami! Kvalitetstid!

Annars vet jag inte vad som händer. Jag ska förresten vara min kusins "partner" på lördag. Och.... jag ska prova dricka för första gången sen op. Oj, undra hur det kommer gå. Börjar smått med cider och öl. Eller kanske bara det ena, det vet jag ju inte än.

Oh, jag känner verkligen inte igen mig själv. Jag borde nog inte vara ledig, jag blir knäpp och min kropp mår inte bra av det. För varje gång jag har semester beter mina axlar sig illa.

Träningen har jag inte riktigt fått in heller, Tränade förra måndagen, och sen simmade jag ju faktiskt i lördags, men denna veckan har det inte blivit något. Men jag har promenerat en del. Äsh, jag får ta det till helgen helt enkelt, för jag hinner inte innan dess.

Nu vet jag inte vad jag ska göra? Kolla True blood eller spana in min man i Inception, eller leka E.T samtidigt som jag tittar på den? För den vill ingen annan se med mig.

Jag är lite sugen på att gunga också, som jag brukade göra hos mamma.

Märkligt också är, jag har ju precis läst igenom mina dagböcker, och konstigt nog, har jag sett eller stött på massor av människorna som jag skrivit om då, som jag inte sett på flera år, nu nyligen. Det är lite läskigt tycker jag.

Näha, om jag ska försöka ta tag i mina "bubblor" och göra något produktivt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: