skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 1 augusti

Kategori:

Oh herre min get, herre min get, herre min get! Nu är jag kär. Jag ångrar verkligen inte den sista Batman filmen. Så sjukt bra! Och jag har ännu en gång ändrat mig. Jag kan ju inte gifta mig med Sheldon Cooper, då han i verkligheten är homosexuell, så då får man ta någon annan. Jag har ju också varit inne på Ralph Finnes, då han så klart är ganska läcker som Voldemort, men nu har jag hittat en ny kärlek. Han är egentligen lite för biffig, men vad fan, då är där mkt att krama. Jag ska gifta mig med Bane, eller Tom Hardy :) He is sex on a stick, som man säger ;) Eller bara sexig biff. Åh jag dör. Hur ska jag nu kunna somna?!?! Och jag som ska upp och jobba imorgon! Äsch, jag får klara mig igenom detta. Det är jobbigt att vara olyckligt kär! Min blivande man det där. Jag slår vad om att mamma kommer älska honom!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: