skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 20 augusti

Kategori: Allmänt

Idag har jag officiellt gått på semester. Helgen var bara en försmak och smart tänkande :D
 
Det har varit full fläkt hela helgen faktiskt.
Bio med mor och Janne i torsdags. Och filmen vara faktiskt väldigt bra måste jag säga. Var inte jätte sugen på den från början, men jag blev ju inte heller besviken.
 
Sen var det fredag. Jag tvättade, fick träffa pappa och hans nya flamma, lyckades få 2 kg kräftor utan att betala dom själv, och sen for vi iväg på kräftskiva hos Carina och Lasse. I deras mysiga växthus. En mkt trevlig kväll för övrigt.
 
Många har nog redan sett den bilden, från facebook, men då får ni skylla er själv. Så det så. För jag gillar den. Och dessutom ser mitt hår väldigt mkt ut. Me like! Och jag och min bror är som vit och mörk choklad!
Visst blir ni sugna va!?!?
 
I lördags kom lillasyster hem, så då var jag hos mor min och hälsade på. Igår var jag och syster och rättade till ryggarna, fick träffa en del av Berntsen familjen, och även Jenny, Sam och Jim. Sen fastnade jag hos min mor igen innan jag körde vidare för att dirigera barnarbete... Hahaha.
 
Idag har jag äntligen fått min egen tid att börja. Jag lämnade min prover för 6 månaders kontrollen idag. Vågen stod imorse på 85.6, alltså 32 kg allt som allt. 25 kg sedan operationen. Jag känner mig ganska nöjd. Men ner till 70-75 ska jag iallafall.
Sen stack jag och tränade. Och det var en omväxling eftersom jag brukar göra det på e.m. Men det var skönt att sen kunna komma hem, lägga mig i badet och bara glo på film. Så nu har jag sett 3 filmer idag. Ska kolla in lite True Blood nu tänkte jag. Och imorgon lämnar jag in bilen för service. Och hoppas på att dom inte skinnar mig. Ska börjar stor städa här hemma också, Gör ju det varje semester. Ska rensa ur min garderob. Och bara allmänt få vara.
Jag har inte riktigt fattat att det är semester än, och det gör jag nog inte förrän det är dags att börja jobba igen, för det är så mkt man vill hinna med när man är ledig. Men det här ska nog ordna sig.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: