skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 13 augusti

Kategori: Allmänt

Tre dagars jobb kvar, sen är jag ledig i fem veckor. Det ska bli skönt ändå.
Hinna ta igen min förlorade tid. Filmer, böcker och allt annat som blivit liggande. Kanske ska köra en ride i garderoben igen också, för nu är där med säkerhet kläder som är för stora.
 
Idag har jag kollat lite film ändå. Har suktat efter Disneys Robin Hood ett tag, så det blev den imorse, och sen kollade jag Fröken Sverige också. Sen gick jag och lekte med T, och vi kollade in Ice Age 4. Riktigt roligt. Ice age är ju ändå vad det är liksom. Man kan inte annat än skratta. Men tydligen förstår folk på bio inte det, för det var bara jag och T som skrattade. Och ändå var där iallafall 4 personer till.
 
Jag lämnade för ett tag sen in bilder som Jenny tog på mig, för många år sedan. Hade bara negativen och ville ha över dom på en skiva. Efter många om och men, då jag inte fick någon tid för när jag kunde hämta dom, så ringde jag och jadi jadi jadi, så hämtade jag iallafall dom idag. Och lyckan blev ännu bättre när jag insåg att jag missförstått priset, det skulle inte kosta 500, utan 150. Tackar tackar!
Och nu har jag precis gått igenom fjorton bilder av mina ungdoms år. Jag saknar den tiden ibland..
 
 
 
Jag bjuder på tre bilder, som jag själv gillar väldigt mkt. Och jag tackar Jenny för den dagen.
 
Sitter just nu och bränner en massa musik till min bil, då jag insett att jag har en mp3-skiva läsare typ. För just nu ligger det en helt hög med skivor utan namn i bilen. Och jag har snöat in på Bullet for my Valentine :D
Åh mina vänner, det är kärlek för öronen!
Jag måste uppskatta min ipod mer och vara ute och gå oftare!
 
Det händer massor även denna veckan. Jobba nu som sagt tis-tors, sen är det semester. Och den börjar med att äta ute med min mor och sen gå på Total Recall, för att sen gå på kräftskiva hos kusin Carina på fredag. Och dessförinnan ska jag även hinna klämma in Cindy och Alexander och träningen förstås!
 
Nu ska jag njuta av musiken och sakta somna till mina öron som kommer "gråta" av lycka!
 

Kommentarer

  • Miickiiz säger:

    Du e alltid vacker Bella! Kanske hinner du med oss på semestern oxå! Emil saknar sin tant Bella ja mamman saknar ju syster Bella oxå!!! ;)

    2012-08-15 | 10:07:46
    Bloggadress: http://mammatillemil.devote.se

Kommentera inlägget här: