skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 19 april

Kategori: Allmänt

Jag sitter i sängen och njuter av iste. Mango smak. Jag gillar't :)

Cindy, Cindy, Cindy, nu kan du få klappa mig på huvudet. Idag har jag städat hemma och rensat ut en massa!! Slängde en massa saker, och en del av det kändes tungt att slänga. Saker jag fått i julklapp och så... Missförstå mig inte nu, jag försöker inte spela martyr eller så. Nej nej, jag var bara tvungen att sätta ner foten för prylbögen i mig. Så små saker som bara samla damm åkte ut. Och böcker och filmer skickades vidare till min mamma. Min stackars mamma får ta över allt jag inte vill ha... Haha!
Har omorganiserat i hyllorna och känner att jag börja få koll på mitt nya system.

Men bara för vi pratat så mkt om blommor förr, så vill jag köpa hem en massa och ha i fönstret. Men jag är samtidigt rädd för hur mkt min lilla Mister här hemma kommer sätta i sig.
Men några blommor måste jag försöka med, vi har ju alla ganska bra koll på hur bra jag är på det där med blommor ju...

Jag har funderat mkt här hemma. Och ofta. Vilket gör en paranoid. Haha. Jag mår så otroligt bra nu. Och det känns märkligt att man kan må så bra efter en så stor omställning i livet. Så ibland far tankarna iväg till: "Tänk om dom inte gjort någon ändring på mig då?!? Tänk om dom bara skurit upp 5 små hål i magen på mig och sen sytt ihop mig igen?!?"
Jaaa jag vet, paranoid, men det känns ibland för bra för att vara sant. Och jag känner mig ju som jag gjorde innan, i stort sätt. Dom kanske satte in ett chip i huvudet på mig istället? Haha, nej nu börjar det bli överdrivet.

Jag trivs bra med min iphone. Jag hittar nya grejer med den hela tiden och jag är som en 5 åring på julafton varje gång, tills jag kommer på att detta kan förmodligen alla andra också, och har antagligen kunnat det hela tiden.
Men vad fan, jag kan le ändå :)

Igår spenderades först på jobb, sen Mindful-träff, min nästa sista, och sen hem till Cindy. Sen gick vi bort och åt på lindens, och nu gör jag reklam för deras nya grej: Pasta med såser.
Jag fick en med kyckling curry. Och det var NAMINAM!!! Jag säger inte det för saken skull, eller ens för att det är vänner och släkt som sliter med det, utan för det verkligen var gott! Så gå och njut av deras pasta och ni blir inte besvikna!
Sen gick Cindy och jag hem till henne och pratade Astrid Lindgren filmer. Cindy visste inte att Christian Bale spelar JumJum. Så då blev jag sugen på att kolla Mio min Mio. (Har inte hunnit idag dock) Och så spelade hon lite Kingdom Hearts. Jag känner mig lite som en "stolt fotbollsmamma", för jag kan berätta saker som ingen egentligen bryr sig om, och för att jag kan förinta den jävla vattenspelade "Nobodien" när Cindy inte kan.
Jag har lärt henne allt jag kan :)

Stolt fotbollsmamma alltså :) Haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: