skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 1 Maj

Kategori: Allmänt

Jag är på dock för trött för det här egentligen, men jag var ju tvungen att skriva ett inlägg innan jag lägger mig, hinner ju inte skriva imorgon.

Dagen har verkligen rullat på. Var och lämnade bort hjärtat imorse, och det var hjärtskärande att behöva lämna honom, även om jag vet om att han kommer ha det hur bra som helst. Han kanske till och med skaffar sig lite kompisar med katterna runt omkring. Han gick och gömde sig i sin transport bur när jag skulle gå, så jag fick inte riktigt säga hejdå till honom, men jag hoppas och tror att han vet att jag älskar den lilla krabaten.

Om en vecka får jag hem honom igen...

Efter det var det hem och äta, börja packa och städa här hemma, för att man inte ska behöva komma hem till en massa skit. Sen hade jag en date med Cindy, så vi gick och kollade lite baby kläder och fikade en stund, sen var det dags med kvällsmat hon Mile. Där vi båda kom fram till att vi inte varit på ett majbål sen tidernas begynnelse. Och att vi dessutom inte varit på något ute på Sven Jons udde. Vilket vi blev MOBBADE för. För då var man tydligen inte ängelholmare om man inte visste vart det låg.
Nåja, vi hittade dit iallafall, och vi tog min mor med oss.

En mkt trevlig stund.

Sen skulle jag haft en bättre sista kväll med mamma, men eftersom min pappa förmodligen blev påkörd, överkörd eller avrullade från något högt stående som barn, så har han inte kondinationen till att fixa det som ska fixas, så Bella fick göra det....
Förlåt mamma! Jag ska köpa med mig något riktigt fint hem till dig!

Hon lovade vattna mina blommor också, älskade, älskade mamma!!

Nu är jag då hemma, trött så ögonen håller på att gå i kors, men jag ville skriva ett litet hej då till alla. Imorgon drar vi tidigt, tåget går 9.45 och sen bär det bara iväg mot okända mål..
Jag är sjukt taggad.

Cindy, glöm inte höra av dig på onsdag.

Mamma, glöm aldrig att du är bättre än alla andra, och att du betyder mer än livet självt för mig!

För jag är på gott humör, och sjukt trött, tänker jag bjuda på 3 bilder för er:

Bilden tagen ikväll

Denna bilden är från 25 års festen, ta ingen notis om hur osmickrande jag ser ut,

bara det faktum att jag nu själv ser att jag är mindre :)

Denna bjuder jag på, bara för jag kan :D 

 

God natt och ta hand om er här hemma! Vi ses snart igen! Puss!!!

Kommentarer

  • Ann-Charlotte Olsson säger:

    Ha nu en riktigt härlig semester!!! Njuuuuut av varje sekund :) Kramar i massor <3

    2012-05-01 | 01:22:04
  • Miickiiz säger:

    Ta hand om er nu! Älskar dig sizz<3

    2012-05-01 | 08:40:26
    Bloggadress: http://mammatillemil.devote.se

Kommentera inlägget här: