skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 22 april

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit på en nackdel med att gå ner i vikt.
All "vaddering" man haft tidigare, som liksom gjort en "stötdämpande", det försvinner. Och det gör även effekten. Så helt plötsligt känner man av saker man inte riktigt gjort innan. Haha.
Men det kan jag nog leva med.

Har också insett nu hur mkt lättare det är att gå i trappor. Det gör inte ont längre, och tänk då när man gått ner allt man ska, så mkt lättare det kommer vara då. Vilken fantastisk känsla..

Jaha, då är det söndag igen. Söndag hela veckan känns det som ibland. Om en vecka håller jag på och packar :D Happyface! Jag ser verkligen fram emot det nu. Måste nog skriva en lista på vad som behöver göras innan, för jag har inte varit iväg på så länge, att jag minns knappt hur man gör längre. Haha.

Typiskt nog håller jag nog på att bli förkyld igen. Fick ont i halsen på jobb innan och började nysa en massa. Får trycka i mig lite halstabletter och dricka te så ska det nog lösa sig.

Imorgon ska jag hem till min lillebror, har lovat honom hur länge som helst nu att jag skulle komma upp, så nu får jag allt göra det. Ska köra bort till tränings akademin och prata med dom också, så jag får igång ett träningskort och schema, för en annan negativ sak som jag också märkt, är hur dålig min rygg är. Jag måste komma igång och träna upp den. Och resten av kroppen klart.

Igår köpte jag blommor hör ni. En hortensia och två andra krukväxter. Katt-fan är på hortensian hela tiden så jag får jaga undan honom jämt, men det blev fint. Och nu känns det som om jag vill ha mer. MER MER MER! Jag kan inget om blommor och tänker nog inte lära mig heller, förmodligen inte mer än hur långt tid det tar för dom att dö, men det hemtrevligt ut :)

Jag bara älskade Cindys reaktion igår, när vi kollade Mio min Mio. Hela hennes liv bygger på en lögn. En dubbad lögn. Hon kan förstå hur barn känner, som får veta, efter 25 år, att dom är adopterade. För så kände hon när hon såg med egna ögon att den är dubbad. Hon ska inte låta sitt barn någonsin få se filmen, för hon vill inte förstöra h*ns liv, som hennes blivit. Aw, gulle. Då ska tant Bella allt lära den :D Jag ska lära den allt jag kan, och vi vet att det inte är mkt, och det mest är onödigt vetande, men jag ska lära h*n :D

Nähä, krypa ner under täcket, för nu fryser jag. Adios!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: