skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 25 april

Kategori: Allmänt

God eftermiddag.

Jag är helt såld på en låt som heter ”Switchback” med Selldweller, men jag kan inte hitta någon skiva med dom. Låten är nog jätte gammal, men ack så bra. Får lyssna på den på youtube. Faktiskt en sak till jag gillar med min lilla iphone nu, att man kan lyssna på och se grejer via internet. Haha. Jag börjar vänja mig vid livet som alla levt det i flera år nu. Haha.

Nej jag är en typisk människa som lever i dåtid annars, så varför ha bråttom med saker? På tal om det köpte jag lite gammal film igår. 28 veckor senare och Labyrinth med David Bowie. Minns inte så mkt av filmen själv, men mamma har sagt att det var en av mina favoriter som barn, så vad fan. 80 kr för en bluray var inte så dyrt heller. Men det suger pung med lönen nu. Tur att jag har lite sparat sen innan, för annars hade jag fått åka fattig till England. Det lönar sig inte precis att vara hemma sjukskriven.

Idag var jag på sista Mindfulness träffen. Känns lite tomt, just för veckorna gått så fort. Jag började med detta en vecka efter operationen. Dom andra har en vecka till, men jag är ju iväg då, så det går inte. Men vi bestämde att vi kan skriva upp oss på en telefonlista om vi ska ses igen. Det vore trevligt. Man har ju ändå lärt känna nya människor i alla åldersgrupper nu. Och jag har ju tänkt fortsätta med detta, frågan är bara hur mkt tid jag kommer ge mig själv till det. Nej det är upp till mig att ta tiden. För detta har ändå hjälpt mig en hel del på vägen. Och jag tror det kan hjälpa många faktiskt.

Jag kände mig ytterst effektiv i måndags. Jag var iväg och skaffade gymkortet :D Så imorgon ska jag träffa en personlig tränare, som ska lägga upp träningsschema till mig. Dock avhåller jag mig från träningen imorgon, vilket också känns jävla dumt när man skaffat kortet, men jag drog ju verkligen igång en förkylning nu i helgen. Och eftersom vi åker på tisdag, så vill jag inte riskera att bli ännu sämre. Förkylning brukar ju ändå sitta i en vecka minst för mig. Och efter det var ju hos älsklings lillebror och kollade film också. Vi, eller ja jag, kollade in hans 3D tv. Vi kollade Step Up 3D då, trefligt! Och sen kollade vi In Time också. Jävla bra film. Måste jag komma ihåg att införskaffa vid ett senare tillfälle. Justin Timberlake är ju lita Naminam!!

Jo så det händer mkt nu i det närmsta känner jag. Ska lämna blodprover igen imorgon, för mindfulnessen (dom tappar mig på en massa rör), sen till tränings akademin då. Jobba, anhörigträff på jobb imorgon. Fredag är det jobb igen, köra till väla för att köpa presenter till familjen vi ska bo hos i England. Jaga en resväska och handlar hem nödvändigheter till hemmet. Träffa T på lördag, tvätta och packa söndag, lämna Troll på måndag och sen tisdag åker vi. Shit jag tyckte jag fick resan precis och nu gäller det snart. Åh, jag ser verkligen fram emot detta.

Och när jag kommer hem ska jag och mina kusiner ha en tjejkväll. Så jaa, jag har fullt upp. Och vet ni vad, jag älskar det!!

(en bild på pappa och en 21 kg tyngre Bella när jag fick resan i födelsedagspresent)

Kommentarer

  • Teddan säger:

    Häftigt att du gillar Celldweller du med Bella :) Switchback finns med på deras första skiva, som också heter Celldweller. Haha.



    BTW! de släppte en ny skiva i år med ett annorlunda sound som liknar dubstep. Lyssna på de!! :D \m/



    http://open.spotify.com/track/2QZrxdjKQokcmh2FChAhmu

    2012-04-26 | 18:32:25

Kommentera inlägget här: