skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 16 april

Kategori: Allmänt

Mitt ansikte brinner upp! Klåda!!!

Hann ner till min läkare imorse också, fick nytt recept på salvan och atarax utskrivet, men dom hann jag inte hämta ut däremot. Vilket blir resultatet nu, att det känns som om mina ögon ska hoppa ur sina hålor och mitt ansikte ska rinna av skelettet.

Men ändå ler jag :) För jag mår bra!
Läkaren log mot mig idag, han tycker jag sköter mig bra. Lite mkt B12 brist, men annars såg han inte att jag inte skulle klara mig bra. 7 kg innan operation (1.5 kg la jag ju på mig extra under frosseri-helgen, som dom inte vet om) och ytterligare 13 kg efter operation. Vad jag inte gillade är deras våg bara, den stod på mer än min, men det är ändå mindre än vad det var första gången jag stod där, det är ju det jag får tänka på.

Jag har även funderat mkt på det här med mitt hem och mitt maniska samlade av saker. Prylbögen i mig måste jag ta dö på. Jag har inte plats med allt krimskrams som jag alltid samlar på mig. Så jag ska sortera ut när det är dags att städa. Har även fått gå över min film lista :S Där är alltså, 15 minst, antagligen, filmer som åker ut. Filmer som jag egentligen inte vet varför jag har, eller inte ens gillar och jag behöver platsen bättre till kommande. Så jag ska kolla in dessa 15, för att se om det är något att hålla på eller skicka vidare. Det gör lite ont i mig eftersom det ändå är min grej, men varför hålla med filmer jag aldrig kommer att titta på igen?
Det har alltså varit dagens stora beslut. Och även... Betty min Betty, hon får snart inte plats heller. Mina större statyetter får stå kvar med de mindre åker ner. Sorry!

Helgen annars har gått i jobbet tecken, så gör även den kommande. Och snart åker vi till England :D Tiden har gått så sjukt fort att jag inte inser hur nära det är. Men det ska bli så skoj :)

Lyckades ta mig på Baby Shower för blivande mamman Jenny igår också. Det var en trevlig stund. Träffade mkt folk man inte sett på längre, och blev lovad en bild på en person i onepiece, uppknäppt, men det kom ingen. Läs min besvikelse...

Allt går framåt, tiden, livet, jobbet, vikten, vänner, maten och allt därtill.

Det ska bli spännande och se om jag kan ta ett steg tillbaka sen, och hitta den Bella som varit borta ganska längre nu, även om jag trivs bra med att bara sitta själv och njuta av tystnaden i ett tyst rum...

Kommentarer

  • Frida H säger:

    Jag adopterar gärna lite filmer om du vill ;)



    PLUS! Jag har inte tagit bilden än :P

    2012-04-18 | 22:08:11
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här: