skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 13 april

Kategori: Allmänt

Det har alltså gått en vecka sedan sist redan.

Jag trodde inte det. Men tiden flyger förbi och det gäller att hänga på.

Håller på och tvättar, som Cindy sa: "Vem tvättar en fredag kväll?!" Jag, tydligen, för ingen annan ville. Haha. Det stör mig när mina grannar lyckas komma in och rucka på mitt schema. Jag brukar vilja tvätta på torsdagar, det är bra.

Jag tänker inte dra den långa varianter denna gången, jag behöver nog bara säga att samma sak hände med mitt sim kort denna gången. Men nu efter timmar i vänte tid, 2 dagar utan telefon och en glömska om att kräva ersättning så har jag fått igång min iphone. Och allt funkar som det ska. Tror jag... Men jag är nöjd. Haha.

Jag är inne i en dålig "hud-period". Är torr som fnöske i ansiktet, river hål på min själv hela tiden och det svider och sticker. Jag skulle vilja noppa ögonbrynen, men jag vågar inte, för då kommer jag se ut som leatherface när jag är klar. Alldeles säkert. Nåja, jag får finna mig i det. Smörjer mig allt som oftast, får nog be om nytt recept snart. Den SVINDYRA salvan är snart slut, men då kan jag kanske få lite "sluta-klia-piller" också.

Annars går allt framåt. Jobba, jobba, jobba. Ska jobba min första helg på typ 2 månader nu. Har tyvärr inte tagit mig tiden att gå till tränings akademin än. Min kollade upp lite med avtalet på jobbet som vi har med dom. Ska ta tag i det i veckan.
På måndag ska jag och mor ner för vår första läkar kontroll. Ska bli spännande och se vad dom säger om det.
I onsdags vägde jag in på 98.7. 19 kg minus. Det går lite slött nu känner jag, bara något kilo i veckan, men vad fan det händer något iallafall ;)
Kläderna börjar sitta väldigt konstigt nu. Och jag är i ett mellan läge, för liten för det jag har på mig nu men det går om jag drar upp det hela tiden, fortfarande lite för stor för alla kläder jag sparat. Men det går på rätt håll iallafall. Och jag vill inte köpa en massa "mitt-emellan" kläder om jag har som jag snart kan använda.
Äsh vad fan. Klaga inte kvinna! Det kunde varit värre :)

Nej, nu ska jag fortsätta min slöa-fredag med att kolla in big brother, kanske fortsätta spela Resident Evil, har redan varvat 1 och första delen med Leon på RE 2. Ja, vad det blir, det återstår att se.

Treflig helg då!

 

Ps: Jag blir lite ledsen när jag läser att In Flames ska spela på Metaltown i Gbg i sommar... :(
Det är deras enda spelning i sverige.... Buhu!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: