skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 8 september

Kategori: Allmänt

Nej jag ska verkligen inte säga att jag har en bra morgon.
Jag har haft 2 riktigt jobbiga nätter, i natt drömde jag obehagligt, det regnar, jag bara tänker på att jag måste skaffa en höst jacka, farfar ligger på sjukhuset igen, och så fort jag ser något från den elfte september 2001 så bölar jag.

Jag har vaknat flera gånger i natt och det kryper i kroppen, trycket över bröstet känns värre än någonsin.

Drömde konstigt också. Jag var med Cindy, Mariana (?) och mitt ex (??), i något köpcenter, helt plötsligt blir vi jagade, av någon eller något (jag har ju sagt det, jag förstår inte varför jag ska envisas med att spela Silent Hill, det kan ju inte vara bra för själen) Exet och jag springer på ett håll, Cindy och Mariana på ett annat. För att ta oss ur det här, stänger vi av strömmen och hittar vapen på vägen för att överleva (nu när jag tänker efter, är det verkligen för mkt tv-spel över det) vi lyckas bli av med "saken", men exet försvinner på vägen, förmodligen blev han tagen eller så. Jag hittar in i en ny del av köpcentret och hittar Cindy, jag har blivit av med min mobil, så jag har letat efter dom länge, men Mariana håller sig borta. Då är jag och exet helt plötsligt efterlysta för att vi stängt av strömmen och mer eller mindre ödelagt hela stan. Cindy och Mariana säger åt mig att ringa in till polisen och berätta hur det egentligen ligger till. Och precis när jag ska göra det, vänder jag mig om "till mig själv" (som om man såg allt uppifrån) och säger: "Eller också får du bara vakna. Vakna Bella!"
Och jag vaknade.

Och varför känns det alltid så lamt när man berättar om sånt här i efterhand? Det var bra mycket mer skrämmande när jag vaknade. Jaja.

Nej jag har ingen bra morgon. Farfar är dålig igen, ska ner och hälsa på honom också. Inte idag, ska försöka imorgon. 10 års dagen av elfte september kommer snart. Och så fort man ser något reportage om det, börjar jag böla. Såg på kanal 4 för ett tag sen, om en kvinna som lurade till sig en massa publicitet på att hon skulle varit en överlevare, fast hon inte var det. Hur fan kan man göra så!?!? Finns det inte folk som lider nog ändå?!

Jag måste ha en höstjacka, jag ska till Bon Bon land på lördag och jag kan inte åka iväg utan en jacka, det är ju kallt ute. Men ååååhhh!

Nej jag har ingen bra morgon!
Nu ska jag kolla in Hayden Christensen aka Anakin Skywalker, som jag absolut skulle kunna gifta mig med, eller bara döpa mina barn efter, för han är så sjukt snygg.
Men det hör till en annan del av mitt liv, eftersom jag INTE SKA gifta mig, och förmodligen INTE KOMMER FÅ någon son jag kan döpa till Anakin.

Nej jag har en dålig morgon.

 

Kommentarer

  • Cindy säger:

    Trevligt att du drömmer om mig iaf ;)

    2011-09-10 | 01:01:33

Kommentera inlägget här: