skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 15 september

Kategori: Allmänt

Jag är i extas!
Jag har ståfräs, ryser över hela kroppen!

http://www.youtube.com/watch?v=PQNLfo-SOR4&feature=player_embedded


(jag har inte lärt mig hur man infogar "klippen" än)

 

Men det är en ny trailer för Breaking Dawn! Jag dör lite inombords, som alltid annars när något som ligger en kärt om hjärtat tar fart!

 

Det är inte långt kvar nu! Två månader, men det retar mig att man sen ska behöva vänta ett år innan sista filmen kommer. Allt för att mjölka klart.

 

Jag behöver något att skingra tankarna från, det händer lite annat idag, så för att har något annat att tänka på. Så jag dräglar över detta nu. Sen ska jag svettas över att städa och tvätta. Så jag kan lägga mig mellan rena lakan ikväll.

 

Jag hade en väldigt trevlig dag i ”skogen” igår J Tack Ann-Charlotte och lillasyster Jean. Jag hittade ingen ny kofta, men jag fick tag i batteri till min brandvarnare som väckte mig kl 05.00 igår morse när den pep. INTE ROLIGT!

 

Nej, så jag borde börja städa, men det är ju något man alltid drar ut på, just för att få tiden att gå, så jag kan spela tv-spel, läsa och bada sen.

Om en vecka är det jobb igen, och det ska faktiskt bli skönt att få något att göra igen. Sen flyger tiden på och man inser snart, att jag är gammal!


Uhuh :/

Kommentarer

  • Ann-Charlotte säger:

    Tack själv du!!!! Det var jättekul att ni kom. Och ni hittade rätt direkt!!! Duktigt :) Då kommer ni kanske fler gånger hoppas jag.

    Kram kram

    2011-09-16 | 11:31:31
  • Nivi säger:

    VILL SE!!

    2011-09-17 | 12:22:34
    Bloggadress: http://nivii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: