skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 20 september

Kategori: Allmänt

Nu är det alltså dags för årets andra förkylning.

Jag snorar värre än en kran rinner, jag har ont i halsen och jag fryser. Jag har en "ligga-i-sängen-dag"-idag. Jag började må dåligt igår, och det känns bara sämre och sämre för varje minut som går.
Sovit som en kratta, torr och snuskig i munnen som man blir. Och så fick man ingen luft och då fick man sätta igång fläkten.

Jag bara babblar på nu, vilket är ett vanligt fenomen hos Bella, när där finns annat man tänker på.
Läget hos farfar, är bättre, på sätt och vis, men vi väntar fortfarande. Nu väntar vi på att han ska vakna.

Väntan, väntan.

Det är tur vi har varandra, släkten. Man har någon att luta sig mot och prata med, för det blir ju aldrig mindre jobbigt ändå.

Jag fick iallafall hem Dead by Aprils nya skiva idag :)
Och den låter bra, när jag inte snorar ner allt papper jag får tag på emellan.
Jag fick visst autografer också, på skivomslaget. Man tackar!

Nej jag är trött, irriterad, ledsen, sjuk, snorig, trasig och jag behöver fortfarande på lagning.

Jag hoppas att allt, allt, går över snart, så jag kan få tillbaka mitt liv...

För det är sånt här som gör att man funderar över meningen med det…

Kommentarer

  • Hon i Halmstaden säger:

    Många styrkekramar till dig min underbara vän! <3

    2011-09-22 | 13:02:21

Kommentera inlägget här: