skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 13 september

Kategori: Allmänt

Jag är på gott humör idag.

Än att jag fortfarande har ont i vaden och mitt pekfinger, så har jag en bra dag. Jag har spelat lite tv-spel, suttit barnvakt (pengaaaar!) läst litegrann och imorse ringde dom från roddklubben, och det visar sig att dom har ledigt min "födelsedags-helg" :) Yaaaaay! Nu ska jag bara komma på vad jag ska bjuda på och komma på vad jag önskar mig :) Haha
Nej men det känns riktigt skönt, då vet jag vart jag ska ha det iallafall. Ska kanske inte ropa "hej" än, inte förrän jag skrivit på kontraktet kanske, men jag är jävligt nöjd ändå.

Imorgon drar jag till mina forna "barndoms-skogar", inte riktigt men jag har ju mer eller mindre växt upp i söndrebalj (stavas det så Jenny?!) Men jag ska liksom på andra hållet. Nåja, vä. hö. hö. Så det borde inte bli så svårt att komma ihåg, men för att nämna något jag önskar mig, en GPS :) Haa!

Nej jag hade inte tänkt skriva något egentligen, jag skulle bara in och kolla den nya Breaking Dawn trailern, men den kommer visst först inatt. Så jag tänker lägga mig och läsa lite, som alltid annars liksom :)

Jag skrev in mina filmer igår, dom har växt till 350 st nu, och det rullar in fler :D

Jaja, men då säger vi det!
Pussen, kramen, klappen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: