skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 4 september

Kategori: Allmänt

Jaha, då var Silent Hill 4 avklarat.
Meeeen orka Bella! Varför ger du bara inte upp?! Jag funderar starkt på att sälja dom när jag är klar. Dom får en till en massa skumma tankar och jag gillar ju nog inte dom egentligen. 4 är väl ändå det spelet som är "vettigast". Om man nu kan säga det om dessa spelen. Nu har jag bara Origins kvar. Haha.
Jag som skulle kolla Star Wars (som jag fick hem i fredags!!!!) Men jag fastnade här istället. Så nu har jag suttit och skrikit och gapat över tvn sen kl 16. Men visst är det väl kvalitet om något?! Att få sitta uppe länge och göra som man vill :)

Alltså är 2 veckor av semestern gjorda. Det har gått fort, men det känns ändå bra. 2:a veckan har fått fortare än första. Men jag har hunnit träffa många och gjort en hel del, så det är väl därför det känns ganska bra.
Har hunnit leka med lillasyster lite, varit på "knytfest" hos en arbetskamrat. Bio igår, Cowboys and Aliens. Såg faktiskt den första trailern till "The Girl with the Dragon Tattoo". Rooney Mara har mkt att leva upp till. Men klart att man ska se filmen. Bara för att vi sen ska kunna säga att vi faktiskt ändå gjort ett bättre jobb! Haa! Men kan inte ha amerikaner till att göra en svensks jobb. Om ni förstår hur jag menar.

Kära kusin vitamin fyller år i veckan. Jag har ett möte inplanerat imorgon men annars har jag en lugn vecka. Känns rätt bra ändå, för jag har haft något nästa varje dag nu. Haha.
Jag har börjat läsa "Det". Det gick inte riktigt hem hos min syster, hon hatar clowner. Men jag har något att läsa ett tag fram över. Tills det börjar trilla in lite bra böcker igen. Ska nog låna lite av Cindy också. Bra och roligt med kusiner som man kan ta hjälp av.

Nej vet ni vad, jag känner mig rastlös, och min axel gör oerhört ont, så jag får nog ta en värktablett och lägga mig ner och läsa. Vilket förmodligen inte gör mkt för rastlösheten, men jag somnar nog :)

Jag längtar redan till jag kan börja spela Kingdom Hearts!!! (nörd!!!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: