skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 26 september

Kategori: Allmänt

Jag känner mig otillräcklig.

Jag har funderat mkt i helgen, och det är aldrig bra. Jag mår dåligt för jag funderar, jag mår dålig för jag inte har något att göra och jag mår dåligt för jag inte tar mig mer "frihet" att göra saker.

Jag har precis betalt mina räkningar, i vanlig ordning. Och jag fick lite mer pengar än jag trott, så jag har självklart lagt undan till min 25 års fest, men jag ville ändå unna mig något också. Så jag köpte parfym för 700 kr. Och då får jag 3 parfymer, var av den ena är med en sminkväska, Body lotion och duschcream. Varför sitter jag då och har dåligt samvete?! Det är mina pengar, och jag har tjänat ihop till dom själv. Men det känns bara dumt.

Jag känner att jag har så mkt annat som flåsar en i nacken. "Jag måste köpa vinterdäck" "Jag ska spara till min 25 års fest" "Folk fyller år" "Det är snart jul" "Du ska snart gå ner i procent"
Ja, nog finns det anledningar till att sparka sig själv i röven.

Ena stunden känns allt jätte bra och man mår.. bra, och nästa så kommer det över en, allt som händer och inte händer och den där fallgropen kommer på igen.

Varför finns det ingen bruksanvisning på hur man ska klara vuxenlivet?

Det är riktigt obehaglig att känna att man är så vilsen i sitt eget liv...

Lost in time
Feels like I'm fading

All that's left is my fate
I'm lost within I'm trapped inside me,
My past is staring at me

I am lost
So far away,
I am lost
So far away!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: