skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 28 september

Kategori: Allmänt

Mjo.

Nu tappade jag helt bort vad jag skulle skriva.

Kollar Idol. Tycker nog inte någon av killarna är särskilt bra ikväll. Fast vem är jag till att klaga?! Katten rymmer om jag öppnar käften.

Första dagen på jobb idag. Man faller in i rollen snabbt igen, och ändå kände jag mig som "ny-på-jobbet"-tjejen.
Jag började med att inte bli igenkänd. Haha, ja det är uppenbart inte bra att ha semester, av många skäl.

Jag har inte fått hem något kontrakt om roddklubben än, så jag börjar faktiskt bli lite orolig. Jag ska försöka ringa ner imorgon och se vad som händer.

Hälsade på farfar igår. Det var både skönt och jobbigt. Han är bättre och han pratade på och skämtade. Men återigen, det är orättvist.
Ja, jag är ju också världens med bittra människa (och jaaa jag vet, det tjänar ingenting till) men jag har mkt negativt att säga. Ahahah. Underdrift!

Jim fyller år på fredag. Jag har glömt att ringa Jenny igen och nu har jag så fullt upp att jag inte hinner ses. Jobbar massa nu framöver. Och så får vi ju se hur det blir med jobbet sen.
Nej ursäkter, ursäkter, ursäkter!

Imorgon ska jag hämta mina parfymer och så har jag mina friskvårdscheckar, så jag funderar på att gå ner och boka massage. Där var något med en massa chokladinpackning eller grejer. Haha, det låter som något.

Nej jag tappar tråden och jag glömde vad jag skulle skriva.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: