skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 12 september

Kategori: Allmänt

Jag kan inte gå.

Jag har antingen träningsvärk eller en sträckning i vaden efter att ha klamrat mig fast för glatta livet i en karusell på BonBon land. Inte så att det var hemskt eller så, men när man gungar fram i 115 km/tim och man känner hur man lyfter från sättet, då kryper man tydligen ihop i fosterställning.
Och resultatet blir att man inte kan gå ordentligt. Jag haltar fram. Haha. Plus att jag igår, när jag skulle tillrättavisa min katt, drämde vä. pekfinger rätt in i bokhyllan. Det är lite blått och lite ömt idag.
Jisses.

Men jodå, vi hade en mkt trevlig dag.
Min dåliga dag blev fortsatt dålig. Jag skulle aldrig satt igång Star Wars, för helt plötsligt insåg jag, att jaha, då var dom också slut, och (SPOILER VARNING) min kära Hayden blir Darth Vader (å andra sidan, har du inte sett filmerna, så är du kass!!!) Jag hittade ingen höstjacka, och min kropp bråkar med mig. Min sömn också. Och drömmer gör jag, hela tiden och en massa konstigt. Igår mördade jag några gamla barndomskompisar, fast det inte var jag, och ja.

Jag ska annars ha en lugn sista semester vecka har jag tänkt. Ska ge mig ut i hjärnarps skogar på onsdag, och träffa Ted på lördag, annars är det inget planerat. Jag är så fattig nu så jag har inte råd med något annat heller. Har fortsatt planera lite på min 25 år fest, ska bara se om idioterna som håller i lokalerna svara någongång.
Jag kan ju alltid skriva en önskelista till folk vet vad dom kan köpa eftersom jag kommer vara fattig!!!

Nej herre min get.

Nu har jag börjat spela Kingdom Hearts (för jaaa, 60959640560495 gången) Läser fortfarande Det. Thor kommer i brevlådan snart, och jaa Cindy, VA Graphic Novel boken var värd 148 kr :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: