skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 23 september

Kategori: Allmänt

Jag är RASTLÖS!!
Hade det inte varit för denna onda förkylning hade jag varit min första dag på jobb idag, istället fick jag skicka min lillasyster. Haha, nej hon fick mina turer, så dom får ha tillgodo med "mini.me". Ahhhh hahahaha!

Nej men jag hostar så jag känner mig sårig i halsen och rösten försvinner lite ibland, så jag gjorde nog bäst i att stanna hemma. Dels så jag blir frisk och kan jobba, och så jag kan åka ner och hälsa på farfar snart...

Jag känner mig ganska vilsen i vardagen och mitt liv just nu. Som om man bara trillar och trillar men ser ingen grund att landa på. Men jag är rätt att när jag landar, så blir det med en jävla smäll.

Jag älskar Dead by Aprils nya skiva. Och Jimmie Strimell är snusk snygg. Jag har ju faktiskt bild på honom, om än att det var min lillasyster som fick gå fram och ta den. Haha. Jag älskar min syster. Jag har väldigt roligt med denna människa. "Maya-indianerna förutspådde att någon skulle bli av med monopolet. Och det blev apoteket"

Sen att jag ligger och tydligen stönar och hummar i sömnen (jag hade tagit sömntablett) och hon frågar vad fan jag håller på med och hon får till svar: "Ja, jag drömde om tandpetare" Hahah.

"Jaha, och du kände att du behövde stöna över det?!?"

Jag tror inte jag behöver svara mer på det.
Och jag är väldigt snäll med mina smeknamn "när man är i påverkan av sömnpiller".

Nej jag vet inte. Jag är jätte rastlös. Och jag mår illa.
Jag har lagt in mitt schema, ska ju gå ner till 50 % igen, så det var ju lätt gjort. Jag...
Känner mig vilsen.

Dead by April beskriver en väldigt bra... Därför ändrade jag namnet på bloggen igen. Skeksis är visserligen inte från dom, men Two Faced är en av deras låtar. Och den stämmer in ganska bra faktiskt.

Naminam!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    HAHA,tack du;) väldigt fint smeknamn jag fick av dig ;)

    2011-09-23 | 21:55:36

Kommentera inlägget här: