skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 25 oktober

Kategori: Allmänt

Nu löser sig saker, sakta men säkert. Jag har 20 kg potatisgratäng i kylen och 7 kg kassler i frysen. Om inte det räcker, börjar jag gråta.
Det ser faktiskt ut som om nästa alla kommer, där är inte många som tackat nej. Så det blir mkt folk. Tur att man inte gör sånt här alltid. Haha.

Har precis som alltid fixat till med räkningarna. Pappa ringde igår och hjälper mig lite på vägen. Tack!
Så det känns bra.
Och jag blir så glad av musik! Åhh musik musik musik!

I'm tired of trying to please the world
That spins around me.
This time I'm doing it for me
And me alone.
I don't need anyone
Don't think I ever did.
Not trying to be selfish
Just doing what I know...
I'm a menace!
Satt och tittade på Lejonkungen i natt. Och jag bölar varje gång, och sjunger med i alla sånger.
Kommer ihåg att jag hade, eller lillasyster hade, en band med alla låtarna på, som jag drog med mig ut med bandspelaren och så satt vi och gungade på dagis på pappis och sjöng till Lejonkungen.
Den filmen är ju verkligen barndom!

"Det är HERR Hackspett för dig, PLUTTEN!"

"Han e så söt o alldeles ensaam. Ska vi behålla honom!??!"

"Jag trodde det var bollar av gas, som brinner miljontals mil härifrån"
"Pumbaa, du är en gas boll"

Oh, underbart!

Jo det är full rulle nu fram till jul egentligen. Jag kommer jobba mkt, försöker klämma in lite extra turer också, så man tjänar pengar. Ska till Lund en runda, och snart är det Breaking Dawn! Och ja min fest ju, herre min get. Tiden försvinner!

Nej jag borde äta frukost och duscha innan jobb.

Men jag tänkte bjuda på 3 fina bilder, på tal om ingenting!



Det är alltså min lillasyster som är för nyfiken för sitt eget bästa på Ikea.
Sen är det kel med baby Emil och Nettan!
Och sist då, så kan jag inte klaga på hur det går till när jag jobbar. Jo, jag får betalt för det jag gör på den sista bilden!!
Ibland har man det jävligt bra!

Kommentarer

  • Mickis säger:

    Ja d va typiskt Nettan att tvunget provsitta sånt hon vet hon inte kan igentligen.

    Men kolla där e ju inte min lille plut så gammal, shit vad tiden springer iväg. Måste ses när du e ledig nästa gång. Du kan ju slå en pling. Pözz sizz

    2011-10-25 | 23:07:16
    Bloggadress: http://Mammatillemil.devote.se

Kommentera inlägget här: