skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 30 oktober

Kategori: Allmänt

Om 3 veckor är jag alltså 25 år. Fattat att tiden går fort.
Det känns ibland som om man åker med ett skenande tåg, som aldrig tänker stanna, så man får helt enkelt följa med, vare sig man vill eller inte. För hoppar du, ja, då tar det slut helt enkelt.

Jimmy var med i tidningen igår, på tal om ingenting. Det är underligt hur människor bara kan försvinna. 7 år sedan nu. Det är sånt man alltid tänker, det händer aldrig mig. Men 2 personer jag känt, har försvunnit runt mig, och det är ganska mkt. Det är för mkt.

Just nu sitter jag i mörker (ja jag orkar aldrig rulla upp för mina fönster) och lyssnar på musiken från Resident Evil; Afterlife. Me like! Men känner sig alltid lite konstig dessa dagar då man skruvar fram eller tillbaka klockan. Haha, underligt.

Igår var vi och handlade iallafall. Så nu har jag det mesta hemma. Det står kassar överallt med saker som ska ner till roddklubben när det är dags. Jag har lite små saker som måste fixas innan bara. Och imorgon ska jag och Nina köra ut till Jenny (och träffa deras nya familjemedlem) och så ville dom hjälpa mig planera lite. Så vi får se vad som händer. Det ska bli spännande. Slå till stort, eller slå inte till alls liksom. Haha.

Boktjuven har jag läst ut, en bok jag varmt kan rekommendera. Man får ha ett visst intresse för andra världskriget, men inget måste, för jag tror man gillar den ändå. Men nu jag känner inte samma sug att börja på den andra boken jag lånat av Cindy. Metro 2033. Men jag får ge det en chans, jag brukar ju inte ge upp. Det bara ta lite mer tid än vad man räknat med ibland.

Snart är det bio också :D Jag ser riktigt mkt fram emot det nu. Har precis kollat lite intervjuer och så som Robert och Ashley gjorde när dom var här i fredags. Man känner sig riktigt pepp. Ohh...

Jaha, imorgon är det jobb igen, så ikväll ska jag skrynkla ihop i badet en sväng, och försöka ta mig in i världen av Metro 2033 då. Jenny imorgon eftermiddag, tisdag fyller Tedelito 18 :D Och det är jobb, sen på ons ska vi till Lund. Roligt roligt! Och tors är det städ/tvätt dag och sen ska jag ut och äta med arbetskamraterna på kvällen, för att sen gå på och jobba hela helgen. Så ungefär så ser min vecka ut, det är full rulle.

Ja, egentligen ända fram till festen, och det tar ju inte slut där, för sen är det julen på intågande.
Barndop, bio, fest och jobb tar upp min tid i det närmsta.
Och så måste jag få tid att ringa veterinären för den årliga vaccineringen av mitt lilla monster :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: