skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 2 oktober

Kategori: Allmänt

Jag börjar bli riktigt orolig över denna läskiga dimma.
Jag vaknade igår och mådde riktigt dåligt, psykiskt och jag tror jag blir väldigt påverkad av dimman, hur man nu kan bli det, det vet jag inte.

Vädret har ju annars varit helt underbart i helgen. Var och åt i hbg igår, och sen en runda till väla. Köpte ett par byxor för är det någon som sliter på sånt skit, så är det ju jag.
Det känns som om denna helgen gått fortare än det brukar göra.

Farfar blev flyttad hit till ä-holm i fredags, så nu kan vi alla besöka honom. Jag och lillasyster var där en sväng i fredags och ska ner idag igen.
Jag har haft bra "första dagar" på jobbet. Sen får vi ju bara se hur det löser sig med allt annat också.
På något sätt ska det nog gå.
Jag vet att folk alltid säger åt mig att det tar så mkt energi att vara sur och bitter, och ja visst gör det det, men om man inte vet något annat då? Om man är omringad av besvikelser hela tiden!? Hur ska man då kunna känna något annat?

Jag har ont i min kropp på ställen jag inte ens visste att man kunde har ont i. Har haft det ett tag också, nåja, det är väl den negativa energin som äter upp mig.

Jag har fått hem bekräftelsen på roddklubben :) Så idag har jag betalt den, och nu får vi bara se till att allt på vägen hänger ihop. Ska få tag i en kostym också. Men jag vet en som jag vill ha, så vi får se. Och jag har fina vänner som erbjuder sig att hjälpa mig. Vilken tur det, för jag vet egentligen inte hur man arrangerar en maskerad. Hahah

Det blev lite rörigt nu känner jag. Jag har ändå sovit ut ordentligt idag. Jag sov ända till 10 idag. Woooo.
Läser på Det, men boken är ju så jäkla tjock att det känns som om den aldrig tar slut. Haha.

Vet ni vad jag skulle behöva?! En rejäl kram.

 

Kommentarer

  • Miickiiz säger:

    Du kan få en jätte kram av mig när vi ses på onsdag. Längtar redan. Miss ya sizz.

    2011-10-02 | 20:57:10
    Bloggadress: http://mammatillemil.devote.se

Kommentera inlägget här: