skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 10 oktober

Kategori: Allmänt

Hellu.

Ny vecka igen.
Jag har precis suttit och slickat igen 10 brev. Min tunga smakar skit och är alldeles sträv. Men nu är det klart iallafall, jag fattas en adress bara. Och jag lyckades korta ner frimärkena till 9 st. Det ni. Haha. Så nu får ni snart ett kort i lådorna :D

Jag har beställd en födelsedagspresent till en vän idag också. Jag ska hitta en doppresent till lilla Emil sen också. Men det får vänta tills lönen kommer. Jag är ruinerad! Haha.

Jag har haft en bra helg. Jobbat, men den har varit bra. Bror fyllde ju år i fredags också. Så vi var hos honom en runda.

Jag har helt fastnat för låten Made of - Nause. Mysig, den ena Amanda i idol sjöng den i fredags. Men jag vet inte, jag klarar inte riktigt av henne. Moa eller Linni, det är tjejer som kan. Och så gillar jag Olle.

Sen jobbar jag tis-fre denna vecka. Ska på massage på ons. Som jag längtar. Jag ville leka med kusin Cindy en dag också, så jag tänker ringa henne ikväll och se om hon kan klämma in mig kanske ons då, i sitt tajta schema. Åter igen klagar jag på att man inte fick någon bruksanvisning på hur livet skulle skötas! Där är så mkt man ska hinna med och också hinna lära. Fy tusan.

Jag börjar längta efter julen, samtidigt som jag vill att den ska vara över. Går inte riktigt ihop, men jag får ångest när jag tänker på den. Julklappar. Huhh!
Men så får man kanske också inse sina begränsningar Bella.

Nej nu ska jag kolla in lite maskerad kläder och förhoppningsvis läsa ut den förbaskade Det boken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: