skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 7 oktober

Kategori: Allmänt

Grattis på födelsedagen storebror och faster!

Jag satt just och själv skulle skriva mina inbjudningskort, men jag tappade inspirationen.

Så istället kollade jag in kommande filmer, och såg att dom sökte folk på biografen, så jag skickade in en intresseanmälan. Haha. Jag vet egentligen inte varför, men jag gjorde det iallafall. Så får vi se, har sökt jobb där innan, men där är nog andra som går före. Även om min film samling nu är på 350 filmer. Haha.

Jag städade och var duktig igår, och vandrade en stund längst memory lane. Satt och tänkte på när min mamma förklarade för mig att Meatloaf, artisten ni vet, att det faktiskt betydde köttfärslimpa. Och som vanligt tänkte jag tillbaka på forna tider. Och kom fram till, att när/om jag blir smal igen, ska jag klippa undercut. Jag har alltid tyckt det varit sexigt, men med ett ansikte som mitt, så passar det inte riktigt. Så ett mål!

Idag ska vi hälsa på farfar och storebror. Jag ska försöka lämna tillbaka ett par gardiner, om det nu går, för måtten var fel och dom passade inte alls här hemma. Nåja.
Det trillar in en massa böcker och filmer igen :D Happy happy!
Men nu måste jag verkligen spara mina pengar till mig fest.

Jag får ju jobba 75 ett tag till, så det ska nog lösa sig, men sen ska man byta däck och besiktiga bilen också. Och det gnager mig lite i bakhuvudet.

Jag träffade Mickis och Emil här om dagen. Underbart! Livet är fantastiskt, även om man ibland önskade att man fick en bruksanvisning på hur man ska hantera det. Jo

Nu har jag betalt in till lokalen, men jag måste lämna in papperna också. Så jag ska försöka göra det idag. Mkt att göra, och ännu mer att tänka på.

Vi kommer bli ca 50 pers, om alla kommer. Herre min get!!!! Tur att jag bara firar vart 5:e år. Haha. Jag har inte ens inbjudningskort så det räcker, så jag får messa några, taskigt men sant. Jag är ju inte så rik. Och 23 frimärken är dyrt.

Nej nu svamlar jag. Jag borde ta något att äta och skriva inbjudningskorten.

Btw, Robert Pattinson kommer till Sverige, jag kanske ska skita i min fest och åka och träffa honom istället??! Tss, hur stor chans har man där tror ni?!?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: