skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 22 november

Kategori: Allmänt

Ja, jag är sjuk. Jag stressade upp mig så mkt att jag gjorde mig själv sjuk. Duktig kicka!

Jag hostar så det känns som om mina lungor är på väg upp. Och det gör ont, tro mig. Ingen kul grej alls.

Men jag oroade mig i onödan för min fest. Allt gick bra, alla verkade nöjda och jag hade en otrolig bra dag.
Det var stressigt, det ska jag inte ljuga om, men jag gjorde det värre än det var också förmodligen.
Jag kommer vara skyldig Jenny och Nina tjänster för resten av mitt liv. Dom var fantastiska. Dom hjälpte mig med dukning, maten och allt som jag inte kunde. Det hade förmodligen inte varit klart än, om jag skulle gjort det själv. Så Tack!

Som sagt, alla verkade nöjda. Maten var bra, tyckte alla, utom jag själv, haha. Hade lite små pyssel och vinster och så, och det blev bra. Jag höll på att glömma bort mina presenter för jag försökte hålla koll på allt annat. Missade faktiskt att öppna kusinens "styvdotters" present också. Duktig Bella! Men det löste sig. Som sagt jag hade en otroligt bra kväll och det är skönt att det är över, men det är också skönt att allt gick bra. Nu ska jag bara köpa en massa julklappar istället :P

Lägger iallafall upp bilder på allt fint jag fick. Det är mer än en människa förtjänar egentligen.

Detta är ett "smörgåsbord" av en del av det jag fick. Presentkort på expert, 3200 kr till ett hemmabio system och en ny kamera, haha. 900 kr på  Röda Kvarn (vadå att Bella ska gå på bio?!?!) 300 kr på bokia. En popcornlåda med massor av godis, armband av Ingrid och Ted med company och halsband och örhänge från mamma

Therese hittade precis rätt och hon borde ha pris för mest kreativa present ever. Och att det blev så rätt. Där var ju även ett present kort på Röda Kvarn i popcornlådan. Och där fanns allt för ett biobesök i den!

Detta halsband och örhänge får ingen rättvis bild (nej jag är ju inte familjens fotograf) Men det symboliserar mkt. Mamma bytte in sina gamla ringar plus mormors för detta. Och det är ju den viktiga betydelsen av det. Jag älskar det iallafall!

Åter igen gör inte kameran mina presenter rättvisa. Men så klockrent det är. En enorm bukett med rosor och en super snygg och rymlig Betty väska fick jag av Petra och Martina. Synd att jag inte ka stoppa rosorna i väskan och bära dom med mig. Dom är underbara!

Såhär fina är dom, och då ser ni ändå inte allt!

Ljuset, som jag glömde öppna med de andra presenterna och Grattis Nallen istället för ett kort av kusin Cindy m. familj. Därtill ett presentkort på Röda kvarn!

Pappa hade köpt "kärring-tändare", ni vet såna jätte stora tändare, till mig. Men han glömde ta med dom till festen, så dom fick jag efter. Vad jag också fick av pappa var en resa till England i mars!!!

Så ja, jag kan verkligen inte klaga. Bara på att jag hostar ihjäl mig just nu, innan jag hunnit njuta av alla mina presenter. Men ett jätte stort tack till alla som var med och firade mig.
Nu ska jag krya på mig, och senare i veckan försöka få upp mitt julpynt så det är gjort. För nu går tiden fort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: